Ja =)
Man kan ju inte erkänna att man är speciellt duktig på att blogga =) Blir väl 1 ggn / mån känns det som om!
Här kommer i alla fall en väldigt blandad kompott!

Det som har hänt sen sist är väl att jag har sökt alla diverse jobb som man kunnat tänka sig, men har ännu inte fått något svar, så jag fortsätter tåligt att vänta! De har dock ringt mig idag angående ev. springvik på ett ställe jag aldrig jobbat, så jag ska dit senare i veckan så får vi se vart det slutar!

Vi har ju hämtat hem vårat lilla troll, Molly =) (vår nya norska skogkatt). Hon är en helt underbar liten gumma! Hon har ett enormt kurr/spinn och är mkt pratglad =) Här kommer några bilder:


Första kvällen hemma =)


Sover gott längst upp i kattträdet!


Sover i knäet =)


Grrr, mattan smakar bra =)


Fina Sussi =)

Annars rullar allt på som vanligt!

I lördags var vi ute och åt middag på "Coasters" med 2 goda vänner =) Jag åt deras burgare och jag säger bara hej å hå vad god den var =)! Helt utsökt, likaså "ribsen" som fästmannen beställde! Riktigt gott!
Rekommenderar stället starkt! Serveras även olika luncher mån-fre!



Mätta och belåtna åkte vi hem till oss och såg robinsonfinalen och åt lite efterrätt =) *gott gott*!
Det var ju himla roligt att Hasse vann =)! Känner att man kanske måste göra ett besök på legobutiken snart!
Efter detta såg vi filmen "Spirited away", en japansk oscarvinnande tecknad film. För er som inte sett den kan jag faktiskt rekommendera den =) Den var riktigt bra faktiskt!

Igår, söndag, blev det inte så många knop. Vi hade besök av fästmannens kompis som ska flytta till Norge och jobba, så vi fikade litegrann. Sen blev det middag hos svärföräldrarna =) Hemmagjord pizza och filmtittande i form av "Sommaren med Göran". Den var faktiskt helt okej =) En lättsam svensk film!

Idag har det blivit till att dammsuga, diska, byta sängkläder å lite sånt pyssel.
Det blev att åka in till stan sen och ekipera fästmannen som fått presentkort på Jack & Jones. Detta blev inköpen:


En långärmad skjorta, en kortärmad skjorta och en t-shirt!
..och han har fortfarande presentkort kvar så =)

Själv fick jag äntligen mitt armband som jag fick av fästmannen i julklapp bland annat =)

 


Snö armband =)

Nä, det var nog det jag hade att säga för denna gång =)
Hoppas ni mår fint allihop!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilket snyggt armand - och det verkar ju bra i storlek också! :-) Söta kissar, annat kn man inte säga! Kram

2010-02-02 @ 17:10:44
Postat av: K

Läckert armband !! Vill ha!!!!

och en söt liten Molly....

2010-02-05 @ 18:56:36
Postat av: A

vilken sötnos hon är Molly.. Funkar det bra mellan hon och Sussie?

2010-02-06 @ 14:01:35
Postat av: Stina

det var jag som postade kommentaren från A. Blev lite fel

2010-02-06 @ 14:02:33
Postat av: Kicki

Uppdatering???

2010-06-04 @ 20:50:28
Postat av: Emil

Hej!



Jag har snickrat ihop en liten kattwidget som ett hobbyprojekt så man kan lägga upp på sin blogg och så blir det en ny kattbild varje dag. Just nu fungerar den bara på blogg.se, blogger.com och wordpress.org men om det finns intresse kommer jag nog fixa till fler bloggverktyg. Jag har även skrivit ihop en liten guide om hur man lägger in den som man hittar här http://bloggwidgets.com/dagens-katt/



Det kan tex se ut såhär http://bilderpakatter.blogg.se/ eller http://bilder-pa-katter.blogspot.com/



Det vore jättekul om ni ville tipsa era besökare om den :)



Tack på förhand!

Emil

2011-03-19 @ 17:01:09
URL: http://bloggwidgets.com/dagens-katt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0