Skönt att det äntligen är fredag! Dock ska jag ju inte klaga då jag för tillfället inte jobbar! Men jag jobbar på desto bättre hemma! Har gått igenom alla våra garderober i sovrummet och rensat ut en del kläder och snyggat till *nöjd*! Känns så himla skönt att det är gjort! Har även gjort en ordentlig genomgång av badrummet, databordet m.m. Sånt som man inte har så gott om tid till annars!

Igår blev det till att åka iväg en sväng hem till mamma och pappa! Jag köpte förra veckan tyger på ohlsons tyger som jag skulle spänna upp på vävduk och göra tavlor av! Så mamsen och papsen hjälpte snällt till med detta =) Ikväll ska de sättas upp i köket =)


Kommer passa bra i vårt gröna kök =)


Tanken var att det ska sättas upp bredvid varann =)

Jag köpte en meter tyg och tänkte att det räcker ju gott och väl!
Det räckte till och med så pass att jag (och mamma) sydde en liten duk också =)



Senare vid middagstid dök min kära sambo upp och vi blev bjudna på middag =) Han fick även med sig en uppskattad matlåda =) Väl hemma spenderades kvällen i tvsoffan, då vi såg idol m.m!

Ikväll vankas det hemmagjord pizza *mumsich*! Måste bara en sväng till Ica och köpa lite tomater m.m. Sen kommer nog kvällen spenderas i soffan med idol och en film och bara mys =)

Lördagen kommer spenderas hemma hos mor och far! Vi ska plocka upp all potatis ur potatislandet! Dock kommer både brorsan med familj och syster med familj hem så vi räknar med att det kanske inte kommer att ta heeela dagen =) Ska bli roligt att vara samlade allihopa =)

Hoppas du får en lika bra helg som jag kommer få =)
Kram och hej!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men du de blev ju jätte bra med tavlorna!!!

Å en gullig duk också! =)

2009-09-18 @ 20:35:38
URL: http://hannaguldfisk.blogg.se/
Postat av: Stina

Det blev fina tavlor. Jag har gjort likadant. Ska försöka lägga upp en bild så att du får se hur det blev.

2009-09-18 @ 22:23:05
URL: http://www.stinajonsson.blogspot.com
Postat av: K

Blev fint det där!!! Kul att det räckte till en duk oxå.

Har jag nå träningsverk eller ....Har du det eller är du så vältränad sen förr=??

Ha en bra vecka!

kram!

2009-09-20 @ 19:36:16
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: stina

Hej här har det blivit ljust och fint.. tycker om din bakgrund

2009-09-30 @ 12:19:57
URL: http://stinajonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0