Måste bara börja med att tacka så otroligt mycket för alla fina gratulationer vi fått för förlovningen!
Tusen tack alla =) Måste lägga upp bilder på några av finfina grattiskorten:


Detta underbara kort har vår fina vän Sara målat =)!
Hon är fantastiskt duktig =)


Detta fina kort fick vi av Claes farbror och faster!



Här har vi några fler fina kort från vänner och familj=)!

Jag har återigen varit frånvarande från bloggen en längre tid! Känns som att man inte hunnit med den, samt inte känt något större sug efter att blogga! Men nu fick jag lite tid över =)

Jag är nu på dagarna hemma hos mor och far och målar upp deras källare! Det går riktigt bra får man väl ändå ta och säga! Från en skarp gul- och grön färg till en mild ljusgrön med grå/ljusgröna dörrar! Ska försöka ta något kort på resultatet när det är färdigt!

Annars är det nog som vanligt! Vi har bytt sand i akvariet till en finkorningare, samt gjorde lite ommöbleringar! Vi satt bland annat ner grenen som vi tog senast vi var i fjällen i våras =)


Grenen/roten vi hämtade hem syns till höger,
svårt att se hur den ser ut på ett sådant avstånd dock!

Nä, nu ska jag sätta mig och skicka iväg lite mail!
Ha de gott =) Hoppas ni alla mår gott!
Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vet, jag tog sprutan i tisdags och mådde apa tills fredag kanske? Men, nu är man ju odödlig! Eller? Här är allt bara fint, hoppas allt är bra med er med - OCH GRATTIS TILL FÖRLOVNINGEN! Kram!

2009-10-18 @ 23:37:22
URL: http://moonfruit1986.blogspot.com
Postat av: Elina

Dags för en uppdatering snart tycker jag! =)

2009-11-18 @ 18:16:05
Postat av: Therese Alexandersson Persson

Tjo! Snyggt akvariet blev! Hoppas jag får se det på riktigt snart. Sitter vaken nu i väntan på att alkoholhalten i blodet ska kännas mindre. Henke ligger och snarkar högt! ^^ Jo, jag jobbar på, och det börjar kännas att det närmar sig jul! Nå sprutor vet jag inte... det känns för oss som att typ "vad ska det vara bra för... fler biverkningar än allvarliga sjukdomsfall"..Vet inte. Får man det så får man det eller?? =) Tycker vi ska hitta på nåt när claes kommit hem! Fina kort ni fått förresten! ;) kram

2009-12-06 @ 03:12:51
URL: http://tesspez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0