Ja =) Torsdag den 24/9 firade jag och älsklingen vår 5-års dag som ett par!
Helt otroligt att det redan gått 5 år! Känns dock helt underbart =) Vi åt en mycket god middag hemma med levande ljus.



Jag fick även mycket vackra blommor!



Dessa är från "Guldknoppen AB" i skelleftehamn,
klicka HÄR för att komma till hemsidan! Det är en vän till oss som driver butiken =)
En mycket bra affär med både heminredning och blomsters! *smygreklam* =)

En jättefin kväll hade vi!

Jag och fästmannen min önskar dig en fin kväll!
(Känns ovant att kalla honom fästman *ler*, men de känns underbart)
Ha de gott
Kram!


Kommentarer
Postat av: Sara

vad mysigt. riktigt fina blommor, roligt att han fortfarande köper blommor åt díg det har Jim slutat med sedan ngra år =) det är tur att han gör andra saker i stället. Kram på er.

2009-10-01 @ 23:01:33
URL: http://sranin.blogg.se/
Postat av: Emi

Grattis till er båda!!

2009-10-05 @ 10:36:48
URL: http://www.cheveres.dinstudio.se/
Postat av: Kicki

Grattis! 5 år herregud snart är ni ju gamla ;) Du kanske hörde att jag avblåste skåpplanen=( Men jag hoppas att du har lust och tid att hjälpa mig med mina små istället, skulle vara mycket uppskattat.

Stora kramen!!

2009-10-05 @ 20:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0