Jag har verkligen ingen som helst koll på vilken vecka det är?
 Så jag blev helt enkelt tvungen att kolla upp saken, och det var vecka!

Ja, förra helgen var vi ju som ni såg i tidigare inläggen i fjällen och fick en hel massa fisk och färg på ansiktet =)! På söndagen stökade vi ur husbilen något-så-när, så fick stackars pappa ta hand om resten! Vi väntade nämligen fikafrämmande på eftermiddagen bestående av claes kusin och hennes familj =) De hade nämligen inte hälsat på oss i lägenheten ännu!

Även hans faster dök upp och sambons föräldrar svängde förbi en kortare sväng =) Vi hade en riktigt trevlig eftermiddag, och vi skickade med samtliga en påse röding hem, vilket uppskattades=) Senare på kvällen blev det movietime med Henke och Tess som svängde förbi! Vi gick en liten promeknix innan det blev film =) "The tale of desperaux" såg vi! En animerad film som var helt okej! Var dock rätt trött innan filmen var slut!

Mån-tis i veckan har bestått av städning, tvättning, en sväng på stan med mamma och pappa, bakning m.m! Har precis gjort färdigt mina "Enkla wienerbröd"



Receptet och fler bilder hittar ni på min andra blogg = HÄR

Imorgon ska jag åka hem till mor och fara och hjälpa dem med lite smått och gott! Ska nog kanske kratta lite, annars ska jag måla källarfönstrena vita! Sen på kvällen blir det att åka till min bror och fira honom, då han fyller år =)!

Sen fre-lör ska vi ha min brorsdotter A på sova-över-besök igen då föräldrarna ska iväg på middag! och på lördagen ska vi gå på vårmässan här i stan =) Blir trevligt!

Nu ska jag kila vidare och packetera bullarna!
Ha de gott!
Kram
Mee

Kommentarer
Postat av: Stina

Du skojjade verkligen inte då du sa att du hade gjort en del i veckan och då är det ändå bara onsdag. Du hinner göra så mycket. Så där mycket gjorde inte ens jag då jag gick hemma. Du är verkligne duktig du.

Kram

2009-05-06 @ 15:13:27
Postat av: K

A lääängtar;)

Ses imorgon, kram!

2009-05-06 @ 22:01:00
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0