Ja, det tog låång tid, men nu äntligen har jag lyckats hitta en ram för att sätta in en av de två fina målningarna jag fick av min goda vän Stina =) Jättefina båda två! Har försökt hitta någon bra plats att sätta dom på och då insåg jag att denna skulle passa otroligt bra i hallen =) Färgerna matchade varandra och likaså gjorde den nya hallspegeln och ramen =)

Här har ni en (delvis) bild av vår hall med målningen till vänster =)



och här har vi en lite mer närbild på tavlan =)



Visst är den fin =))??!
 
Nu har vi precis varit på vårmässan och sprungit runt några timmar! Först åkte vi dit med "A" för att vara med på ett  godisregn och kika runt lite! Vi köpte även en grillad korv, festis och varma chips också =) Senare hämtade min bror upp henne och de åkte vidare för att uträtta lite ärenden! Vi gick då in på mässan igen med Henke och Tess! Vi snurrade runt och köpte lite rökt fläskfilé *gott gott*, gubben min köpte lite fiskegrejs, munkar, m.m! Sen blev det en sväng på ICA för att handla lite kött då tanken var att vi skulle fara ut och grilla i sambons föräldrars stuga vid havet! Nä, nu ska jag kila vidare, hoppas du får en fin lördagskväll =)

Kram!


Kommentarer
Postat av: K

Vi tackar för barnpassning! Och hoppas ni får en trevlig kväll!

Kram!

2009-05-09 @ 19:50:40
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Stina

Ojdå vilken snygg målning ;) Måste ha varit dyr :P

2009-05-10 @ 00:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0