Nu känner jag att det börjar bli långt mellan inläggen tyvärr! Dock har jag den senaste veckan inte mått bra, därav inga inlägg! Nu börjar det dock vara hopp om liv, även om det inte kändes så i helgen!

Torsdag förra veckan spenderades hemma hos mor och far och jag målade fönster! Det går sakta men säkert framåt! Det var även denna eftermiddag jag började må dåligt =/ Det mystiska är att det är bara jag, mamma och brorsan som mått dåligt och vi har inte smittat några andra verkar det som om!

Fredagen spenderades hemma vilandes i soffan, senare på kvällen (efter sambon kommit hem från jobbet) så åkte vi ut till stugan vid havet där "svärföräldrarna" bjöd på en god kycklingmiddag! Dock har jag inte haft någon som helst matlust de senaste 4 dagarna, men jag försökte äta så gott jag kunde! Resonerade som så att "äta bör man, annars dör man"!

Vi hade även med oss Sussi till stugan så vi sov allihop över där! Det var bra att Sussi fick busa av sig lite med Gaston, samt vara ute i sele en stund, vilket hon inte verkade avsky lika mycket som förut i alla fall!

Vi fick föressten även med oss en tavla från stugan på min älskling,
då "svärföräldrarna" hade två likadana foton!


Visst är min älskling fin =)?
Han är på väg för att leta mask inför kommande fiske!
Ja, fiskat har han gjort hela livet!

Vi åkte hemåt mitt på dagen på lördag! Sen runt 16 var det dags att åka hem till min mor och far för lite grillmiddag och för att träffa hela familjen! Roligt att ha alla samlade, men även denna dag var jag inte alls fräsch (döljde det så gott det gick)! Jag var nästan sämre denna dag än fredag! Åt inte speciellt mycket av den trots allt goda grillade maten! Senare på kvällen kikade vi på eurovision song contest! Vi såg igenom alla bidrag för att sedan åka hem innan röstningen påbörjades! Sambon skulle nämligen upp och jobba dagen därpå (mm, jag vet, jobba en söndag, trist)! Men men, vad gör man! Så vi såg röstningen hemma i soffan och Alexander Rybak lyckades ju vinna, han var ju trots allt förhandstippad. Trodde dock inte han skulle vinna, men det var ju roligt för honom =)
Och låten är ju trots allt väldigt trallvänlig!

Söndagen spenderade jag hemma och började må lite bättre faktiskt! Jag kunde till och med uträtta lite här hemma då jag tvättade undan en HEL massa tvätt, stökade undan och diskade! Igårkväll kände jag mig allmänt slut och nere så det blev inte så många knop. Vi gick dock ut på en kvällspromenad i solen!

Idag har jag inte heller hunnit göra så jättemycket ännu förutom att vika undan all den rena tvätten! Ska snart ta mig i kragen och fara på ica och handla lite! Imorgon bär det förmodligen av hem till paranteserna igen, och "kristihimm"- helgen ska spenderas hos bror och svägerska med penseln i högsta hugg, då vi ska måla om deras hus!

Nu börjar jag känna att det blev ett lite väl långt inlägg men men =)
Nu har ni då fått en uppdatering i alla fall!

Ha de gott!
Kram från mig och lillskruttan =)


Vet inte varför, men hon älskar att ligga på rygg
och alla andra konstiga vägar =)

Kommentarer
Postat av: K

Låter bra att du är på benen igen!!

Ser framemot flygarhelgen...not;)

Ta med badbrallorna:)

Kram!

2009-05-18 @ 20:01:17
Postat av: Therese Alexandersson Persson

Det var jättekul att bowla allihop igår måste jag säga! =)

Näe, jag ska inte köpa den i bureå, utan starta från grunden i skelleftehamn. =)

Ja, vem vet, kanske behöver jag nå hjälp sen.. men troligtvis inte än på några veckor. ^^ Men jag lovar att höra av mig om jag behöver hjälp. ;)

En tavla kanske dyker upp nån gång... efter allt börjat lägga sig sen och jag kommit igång med butiken. Ha det bäst! Synes! =D

2009-05-19 @ 16:28:13
URL: http://tesspez.blogg.se/
Postat av: Linda

så underbart söt! om intresset finns: besök gärna vår hemsida kattbilder.se där kan du skapa eget album o ladda upp bilder samt surfa runt bland andras! ;) må så gott

2009-05-31 @ 22:18:17
URL: http://kattbilder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0