Ja, då var ännu en helg över! Tycker dom går alldelens för fort! Är riktigt tråkigt att vara hemma själv på veckorna, brukar dock vara rätt duktig på att ta för mig saker att göra! Ska exempelvis i veckan fara hem till mor och far igen och jobba!

Stora delar av lördagen spenderades på vårmässan! Efter denna åkte vi hemåt igen för att förbereda grillmiddagen, dvs. marinera kött och göra iordning sallad m.m. Vi åkte ut med Henke och Tess runt 16 och sen blev det grillning, fika, robinson och film =) En ritkigt mysig kväll må jag säga! Mysfaktorn var på topp och den blev ju inte sämre med tanke på den öppna spisen =)

Här kommer det två bilder!


Mmmmm,kött  =)!!


Är så mysigt med öppenspis =)!

På söndagen blev det en sovmorron till 10.30 *skönt* sen blev det upp och käka frukost! På eftermiddagen blev det till att fika på stan med H&T och sen köpte "svärföräldrarna" en grillplats i trä (grillbord med 3 bänkar), så då hjälpte vi dem att köra detta ut till stugan! Efter detta var hungern stor och vi for och åt på Olearys! Det blev en burgare med pommes för min del! Jag åt upp allt, och det kändes efteråt kan jag lova! Åt inte någonting mer under hela kvällen och jag var inte ens hungrig till frukost =O!! Jag som alltid är hungrig till frukost =) Jaja =)!

Jag har då haft en jättebra helg =) Hur har din varit?

Nu sitter jag och knepar och knåpar på datorn utan att bli nöjd *suck* men men, allting ska ju inte gå bra! Nä nu ska jag gå och pussa upp katten =)

Ha de gott!
Kram
H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0