Utmaningarna duggar tätt =)
Fick här en utmaning av Sara som jag tänkte anta =)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
"De ben, kotorna, som omger ryggmärgen bildar Columna vertebralis, kotpelaren.
Ur boken "Anatomisk Atlas"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Väggen tråkigt nog =P

3. Vad såg du senast på TV?
Days of our lives =P

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
15.40. Rätt svar var 15.51!

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Akvariet som porlar

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Jag kom precis hem från Ica

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Receptet till dagens middag

8. Vad har du på dig?
Mörka jeans och ett linne (kommer på bild längre ner)

9. Drömde du något inatt?
Inte vad jag kan minnas (brukar dock drömma varje natt) hmm

10. När skrattade du senast?
Idag

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor, högtalare och vår tv-möbel med tillhörande vitrinskåp

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Inte vad jag vet

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Skojsig =)

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Role Models (rolig var den)

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Materiellt sett så skulle jag flytta till ett najsigare ställe, uppdatera garderoben, resa m.m.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.
Stuckit en gaffel i handen som resulterade i ärr (dock absolut inte med mening)

17. Tycker du om att dansa?
Jovars, i alla fall med sambon =)

18. George Bush?
Say what?

19-20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Vore det en pojke skulle det nog bli Erik eller William, en flicka kanske Linn eller Maja

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Hmm, är nog tyvärr för hemmakär för det =)

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Tjao, välkommen hit. Samt att han visar mig till mina nära och kära =)

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Den som känner suget =)

Så kommer vi till dagens outfit:



Hittade detta linne sist jag var på stan =) Blev kär!
Måste nog även erkänna att jag har ett likadant ljusgult
(jättefina och sköna är dom)

Nu ska jag snart börja med maten så att det bara är att sätta sig och äta när sambon kommer hem! Ha en fortsatt fin tisdagskväll och kika in på Sugar&Spice för middagsrecept senare ikväll!

Ha de gott =)
Kram

Kommentarer
Postat av: maja w

visst är maja ett bra namn?=).. jättefint linne, vars kan jag hitta ett sånt?

2009-03-22 @ 18:30:17
Postat av: Helena

Svar: Jo maja är ett bra namn =)! De finns på Bik Bok i 3 olika färger tror jag! Hoppas allt är bra med dig =) Kram

2009-03-23 @ 08:43:29
URL: http://skogskatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0