Ja, vad har då hänt sedan sist =)
Borde fortfarande bli bättre på att uppdatera ofta =P

Vi var ju iväg på bio under torsdagskvällen och såg "Män som hatar kvinnor". Har du inte sett den så gå och se den!=) Den var riktigt bra och spännande, dock även lite huskig! Det är nog en av dom bästa svenska filmerna som gjorts, och dessutom riktigt bra skådespelare!

På fredagsförmiddagen traskade jag in till stan i mina nya Vagabondskor (tror det är de skönaste skor jag äger). Svängde först förbi kusinen med kakorna jag bakade, för att sedan springa vidare och träffa 2 barndomsvänner. Vi gick och fikade/käkade och sprang sedan på stan, där jag köpte en fin tröja, vilket även dom tyckte =) Väl åter hemma så hade jag fått ett paket i brevlådan *spännande*! Jättefint omslagspapper var det, och jag blev allt mer nyfiken! Det visade sig att paketet kom från Backebo som jag tidigare hjälpt med bloggen!
Dessa otroligt fina tyger låg inuti =)



Gulligt av henne att veta att jag ääälskar katter, så då sydde hon upp dessa =) Tusen tusen tack!
Tycker själv inte att jag förtjänar detta då jag bara tycker det är kul att hjälpa andra =) Hon kan få 4 olika bloggdesigner för alla 4 årstiderna om hon vill med tanke på den fina presenten =) För alla er andra som funderar över sin bloggdesign är det bara att höra av sig så hjälper jag
gärna till i den mån jag kan=)

Under lördagen for vi en sväng upp på solbacken på spegeljakt! Hittade dock ingen vi ville ha =/ Efter detta blev det en sväng på Ica Maxi för att handla det som behövdes inför middagen!
Vi hade nämligen bjudit över sambons föräldrar på grillmiddag och melodifestivaltittande =)

Middagen blev supergod, då vi provade göra amerikanska BBQ spjäll med en god glaze! Under melodifestivalen vankades det efterrätt, som bestod av en Choklad- och hallonpaj =)
Receptet hittar ni här: Sugar&Spice

En riktigt myslördag blev det =) Imorgon kommer en update angående målningen av hallen =)
Ha en fin söndagkväll =)
Kram / Nena


Kommentarer
Postat av: K

Vad gulligt av backebo!!

kram!

2009-03-09 @ 19:31:24
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Anneli

De är tänkta att ha som bakdukar, täcka disken eller att hänga över ungsluckans handtag eller något annat som du kommer på. Hoppas du får nytta av dom. :)

2009-03-09 @ 21:28:44
URL: http://backebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0