Ja, då var det torsdag, snart helg igen. Jag tycker dock denna vecka har gått väldigt segt! =/
Sitter nu och väntar på att mor ska komma förbi och hämta upp mig. Vi ska nämligen springa lite på stan idag och uträtta diverse ärenden! De ska bli trevligt!

Ikväll blir det bio för mig och sambon =) Män som hatar kvinnor ska vi se.
Sambon har ju förmånen att få gå gratis på bio lite nu och då via hans jobb, och medföljande får lite rabatt på biljetten så de är ju inte illa det =) Har hört från flera håll att den visst ska vara jättebra, så jag ser fram emot kvällen! =)

Nåja, nu komer nog mor vilken sekund som helst.
Återkommer senare idag =) 

Hoppas du får en fin torsdag =)
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0