Igårkväll var vi äntligen iväg och köpte färgen till hallen som ska målas om! Väntar bara på att kunna börja spackla och slipa m.m. Så vi kommer nog börja med själva målningen på söndag, som det ser ut just nu =) Vi kikade även en sväng på jysk om det fanns någon trevlig hallmöbel, men hittade ingen som passade! Kanske finns på IKEA =)

Idag har faktiskt varit en rätt bra dag! Hade tänkt gå upp ur sängen när min sambo åkte iväg till jobbet kl 08.00 i morse =) Men icket! Katten sprang in och försökte göra allt i sin makt för att få upp mig ur sängen! Orsaken var att jag skulle ge henne mat, som alltid! Hursomhelst så gick jag inte upp, katten la sig bredvid mig, och vi somnade båda två =) *mys mys* Vaknade i paniken och såg att klockan var 09.30 *ooops* jaja, ibland får man väl ändå ta lite sovmorron =)

Fick sedan som planerat besök av kusin vitamin som hade bokat in en tid för en helkroppsmassage á 60 minuter =) Tror dock att det blev mer 80 minuter, men varken hon eller jag hade ju inte bråttom =) Hon tyckte i alla fall att det var kanonskönt, så de va ju roligt =) Efter massagen satt vi en stund vid datorn och kikade på lite bilder från i helgen. Vi tittade även in på Play Me On där vår kära kusin är med och tävlar om en plats i en musikal med just namnet "PlayMe". Jag visste att han gått till final, men när vi kikade in visade det sig att han var en av dom som vann hela tävligen =) Så ett stort grattis till honom. 

Klicka HÄR för att höra honom sjunga.
För alla er som inte har "papperstidning" så finns han även med i vår lokala tidning, klicka här för att läsa artikeln=)

Nu är det dags att börja med middagen så den är färdig när sambon dyker upp =)
Hoppas allt är bra med er =)
Kram

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh vad roligt att höra att han vann! Det var roligt det. Även härligt med en massage. Det hade varit skönt. Hinner du träffas i veckan? Jag får veta i imorgon vilken dag det kommer att bli. Jag hoppas att du kan. Elina tyckte att det vore jätte roligt om du kunde.

Kram

2009-03-03 @ 20:36:22
URL: http://stinajonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0