Denna dag har varit en måbra dag för mig =) Eller snarare en "mini-spa-dag"! Jag har rakat benen och smort in dom, filat fötterna och smort in även dessa, tagit bort gammalt nagellack och målat nytt fint, tvättat håret och gjort en hårinpackning, samt en djuprengöring och smörjning av ansiktet! Känner mig riktigt tipp topp, eller nästan i alla fall =)!

Har även hunnit med att baka chokladdrömmar =) Receptet hittar du HÄR!

Igår när sambon kom hem hade han med sig blommor till mig, på 4½ års dagen till ära =)

 
Det är ju alltid uppskattat med blommor =)!
Han hade även med sig en fisk, en siamensis, så nu har vi 4 =)
Själv vill jag köpa 2 st fiskar som heter "prinsessan av burundi" och det verkar som att jag kommer få de *tihi*!

Idag är det ju Marie bebådelsedag "aka" = Våffeldagen =)
Därför blir det nog bestämt våfflor till middag idag! Det var ett tag sen vi åt det, så de blir gott =)

Annars vet jag inte om det hänt så mycket nytt =)
Ska ta och hoppa vidare!
Hoppas allt är bra!
kram

Kommentarer
Postat av: Therese Alexandersson

Hoppas att lilla siamensisen trivs hos er. Kan tänka mig att det är ett lite bättre hem för honom än det han hade. =) Jasså det har du? Det är väl bara att komma på vad du vill starta då. =) Ut i solen nu och njut, det ska jag!

2009-03-26 @ 13:09:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0