Ja, vad ska man säga om matchen ikväll =)

6 perioder krävdes innan AIK kunde sätta 3-2 målet i matchen mot Linköping!
Det var visst 6 år sedan det gick så här lång tid innan en match avgjordes!
Drygt 4 timmar tog det innan det var färdigt!

Blev nog uppemot 50 skott mot vår Dahlberg och han släppte endast in 2 st!
Hatten av till honom =) En räddningsprocent på drygt 96% kan man ju bara beundra!

Det kändes som det mesta gick i sirap för båda lagen efter 5e perioden,
men AIK segrade tillslut =) Nu kommer man sova gott inatt (om man kan varva ner dvs)!

Sambon och jag har just druckit oss varsin kopp te (för halsens skull) med digestivekex till  =)

Sov så gott, det ska vi göra =)

AIK AIK AIK =)


Dahlberg in action=)
He is the shiizzle!

Kommentarer
Postat av: åsa

Härligt att Aik vann !!!!

En riktig nagelbitar-match :-))

2009-03-17 @ 08:02:36
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: Stina

Gastkramande. Jag är lycklig över att håret sitter kvar på huvudet. Som jag drog det igår! Tur man är ledig idag och kan varva ner.

Jag har gjort en lång uppdatering om hockeyn!

2009-03-17 @ 09:39:44
URL: http://stinajonsson.blogspot.com
Postat av: Frida

Heej=) Fina bloggar hörru du:) Visst va denna match underbar, meeen de 2 senaste har ju inte varit så trevliga:( Allt bra med dig annars då? Kram

2009-03-22 @ 15:34:09
URL: http://capricorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0