Trött det är vad jag är! Idag har jag sprungit runt som en toka.
Det har varit en hel del på jobbet att göra! Måtte bara midsommarhelgen gå bra då jag börjar gå själv!

På söndagen var jag ju duktig och gjorde en matlista för veckan, som ser ut såhär:

Måndag = Delikatessköttbullar, makaroner och grönsaker
Tisdag = Sambal oelek kyckling, kokt potatis och skivad tomat
Onsdag = Piroger med sallad och creme fraisch
Torsdag = Kryddig korvstroganoff med ris
Fredag = Chorizo- och böngryta

Var även iväg och handlade det som behövdes!
Vi såg reklam om en ny marabou choklad som var en säsongsnyhet =)
Marabou sommar med jordgubbar=) (limited edition) Måste provas!



Den var riktigt god faktiskt =) Ganska söt, men god! Klart värd att köpas =)

Sedan igårkväll var vi hem till "svärföräldrarna" och firade att svärmor fyllde år =)
Det bjöds på fika och en god gräddtårta med hallon och vindruvor *gott gott*! Hon fick presentkort och blommor av oss =)
En trevlig kväll var det!

Vi är ju även på biljakt just nu eftersom vi inte vet hur länge våran nuvarande bil vill vara med =P. Det lutar väl just nu åt en Saab Vector, men man må ju vara öppen för fler förslag! Skulle vara bra om man hittar en bil som är fin, inte gått så himla långt och även låg på en vetting peng nu när vi inte är stenrika precis! Tänk vad pengar underlättar ibland!

Såg att det skulle vara skapligt väder nu på torsdag iaf, då har jag min enda lediga dag för veckan, så de var ju bra =) Jobbar fredag, lördag, söndag och måndag! Sen blir det ledighet tisdag och onsdag =) och då skulle de också vara bra väder, så tur för mig =)*tihi*! Hoppas dom inte får för sig att ändra alltför mycket i prognoserna bara!

Nä nu ska jag gå och sova i soffan!
Kram

Kommentarer
Postat av: Therese Alexandersson Persson

Jagtycker faktisktden var jättegod den där chokladen, och synd den bara är tillfällig. Jamendu, nog ska jag säkert kunna knåpa ihop en brudbukett tro. Bara ni beställer minst 1-2 veckor före så jag hinner beställa rätt sorts blommor å så.=)

2009-06-17 @ 16:56:20
URL: http://tesspez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0