Idag har jag varit på "Pre-inskolning". Min riktiga inskolning börjar egentligen på måndag men avd. chefen erbjöd mig att komma även nångångång denna vecka eftersom inskolningen skulle bli förkortad något =/ Har därför varit där idag mellan 07.00-13.00 och allt gick bra! Är ju på en ny avd. denna sommar men den påminde en hel del om den jag var på förra sommaren!

Just nu sitter jag och lattjar med bloggen lite! Är spyless på min gamla design så jag ska nog göra om den inom kort! Ska be sambon installera photoshop igen så kanske man kan knåpa ihop nåt snyggt! Dock blir man ju själv aldrig nöjd! Lyssnar även just nu på Tennisen (Robin Söderling vs. Fernando Gonzales) *spännande*. Robin höll ju på att ta hem hela matchen, men sen tappade han =/ Så nu hoppas vi att han vänder igen och vinner semin =) Skulle ju vara helt underbart om han gick till final!

Försökte ta kort på en av våra frontosor (en fisk) =) Lättare sagt än gjort!

Massor med bubblor är det även på bilden eftersom han simmade just bland luftbubblorna från ytterfiltret =)
Försökte ta kort på de nya fiskarna, men de ville inte alls vara med =)!

Föressten så har min fina orkidé som jag fick när jag tog examen har börjat skjuta nytt =) *jippie*
Trodde jag tagit död på den! Men icket =)



Nu ska jag kila vidare! Hoppas du får en fin helg!
Jag ska försöka njuta mycket av min sista hellediga helg!
Ha de!
Kram

Kommentarer
Postat av: K

Tittar in och vill bara önska dej Lycka till inför veckan som kommer!

KRAM!

2009-06-07 @ 21:24:10
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: K

Hoppas allt är bra med er!

Jag har lite funderingar ang bloggandet och du är ju bäst på det!!;)

Du får förbereda dej inför helgen på en kommande fråga.....

tills dess; lev väl!

kram!

2009-06-10 @ 21:28:33
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0