Några små frågor!

Vad har ni för namn?
Helena & Claes
Hur träffades ni? Via nätet, på en community som heter smurfa =)
Hur länge har ni varit tillsammans? 4 år, 8 månader och 10 dagar!
Är ni förlovade? Nope, inte än, men det lär nog bli hoppas jag!
Bor ni ihop? Absolut, sedan drygt 3 år tillbaka. Vi bor med vår söta norska skogskatt och våra fina akvariefiskar!
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Jepp, det har vi!
Isåfall, vem kör bäst? Skulle nog gissa på att Claes är bättre på att köra eftersom han haft körkortet längre, och att han kör oftare än jag!
Kommer du ihåg er första kyss? Det gör jag absolut =)!
Vem sa "Jag älskar dig" först? Det roliga var att vi diskuterade denna fråga så sent som denna vecka, och vi kom fram till att det var jag =) Men han hade visst planerat att säga det samma kväll! But I beat him to it *moahaha*! ;)
Vem är äldst? Claes med sina 23 år på nacken.
Vilka stjärntecken är ni? Jag är Lejon och Claes är skytt.
Vem fyller först på året? Jag fyller först!
Vem är längst? Min älskling är längst med sina ca 187 cm.
Vem sjunger bäst? Hehe, både jag och sambon kom överens om att jag måste ta åt mig den äran!
Håller ni i handen på stan? Jarå, oftast!
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej, det gjorde vi inte! Vi hade bara pratat lite på "smurfa" men mestadels via MSN, sen bestod första träffen av en tripp till bowlingkompaniet.
Har ni någon speciell låt? Hmm, skulle nog vara "The Homeless - Ohh girl" som han skickade till mig innan vi blev tillsammans! En jättegullig "rap-låt"!
Har ni varit utomlands tillammans? Ja, det har vi! Vi åkte iväg i höstas till Bulgarien. Helt underbart var det =)
Vilket är ert bästa minne? Bra fråga! Dagen vi blev tillsammans =)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser i soffan och ser nåton serie oftast!
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Självklart =)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Sådär, ca 4 mil!
Blir du eller din partner lätt svartsjuk? Tror att vi är lika på den fronten! Ingen av oss är speciellt svartsjuk, men kanske en gnutta ändå ;)
Brukar ni bråka? Nej, inte ofta i alla fall. Mest över mindre saker!
Ringer eller SMS:ar ni mest? Både och! Jag skickar nog mer sms och han ringer mer =) Men det är nog ganska lika!
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Jadu, jag tycker mycket om hans överkropp! Men gillar ju hela han, utsida som in.
Brukar nån av er prata i sömnen? Jodå! Vi båda pratar lite nu och då =)!

Nu blire natten för oss =)
Gonatt allihop!
Kram

Kommentarer
Postat av: Therese Alexandersson Persson

Naaaaw! ^^

2009-06-04 @ 12:36:57
URL: http://tesspez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0