Ja, i helgen känns det inte som att jag gjort något annat än att jobba, jobba, jobba!
Dock har jag och min söta sambo försökt hitta på saker de få stunder jag inte jobbade!

På midsommarafton for iväg mitt på dagen och fikade i stan innan jag började kl 14, så de var mysigt! På lördagen hade jag en så kallad delad tur (07.00-12.00, 16.30-21.30)! Men jag hann under de 4½ timmarna jag var ledig åka hem till mor och far och träffa syster med flera =) Det var mycket trevligt, även om det blev en kort träff! När jag slutade på kvällen och åkte hem hade vi besök av sambons kompisar M&J, trevligt trevligt =)

Söndagen bestod av kvällsjobb så innan jag skulle iväg på jobbet tog vi oss en prommenad och passade på att mata änderna. Vi köpte oss även en glass och satt oss på en bänk vid älven och njöt av solen =)

När man jobbat 7 dagar av 8 börjar man vara lite smått less! Dock kan man väl inte säga att det har varit en hemsk helg, vi har haft det riktigt skapligt på jobbet! Många patienter, men vi har ändå inte sprungit häcken av oss!

Idag, tisdag, är jag ledig och även imorgon *skönt*! Denna dag har jag rännt runt på stan med mor och far medan dem uträttat lite ärenden =) För mig blev det inte mycket handlat, förutom ett par trosor från "Pierre Robert". Tycker de verkar bra, men dom var dyra, så vi provar med ett par först få se =) 
 


Vi var även en sväng på Ica Maxi och där hittade jag
"Ahlgrens husvagnar" *Asg* Blev tvungen att köpa en påse =)



Hur söta var inte dom =) ?  "Begränsad utgåva med fruxo-fruktsmaker" =)
Dom smakar kanske som dom vanliga, men jag tyckte att dom var fräna =)

Nu är det dags att börja med maten! Vet dock inte vad jag ska laga!
Kanske ska spotta upp mig och göra våfflor! Jaja, ni må ha de gott så hörs vi =)

Kram / En trött Helle

Kommentarer
Postat av: Therese Alexandersson Persson

Hehe, vet inte om jag vågar prova dom där godisarna!^^



Jag får då ändå massor med hjälp av kompisar här, och nu är även mamsen upprest från Örebro och bor hos mig, så det ska nog gå. =) Men du är välkommen förbi om du vill, eller kanske bara är nyfiken på å se hur det börjar se ut. På tisdag kväll tänkte jag att det kommer bli nån typ av enkel invigning av butiken i alla fall, så då är ni välkomna!

2009-06-24 @ 09:00:13
URL: http://tesspez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0