Denna vecka har bara rusat iväg känns det som om! På måndagen blev det träning för min del =) Sen en sväng på stan för att sedan handla lite mat! Efter detta for jag hem och vi hade bara en lugn hemmakväll (sambon for och tränade)!

På tisdagen ägnade jag mig åt att städa bort julen =) Så nu är allting bortstädat förutom de röda gardinerna i rummet och köket, men detta får jag ta vid senare tillfälle =) Resten av veckan har bara flutit på! Hade tänkt träna onsdag och idag också men har inte känt mig riktigt 100 i halsen =/ sen har jag frusit som en gris mer eller mindre hela veckan! Så det känns lite oroväckande eftersom det är många som ligger i influensan nu!

Idag har haft haft besök av min vän Stina =) Vi tog en tripp till ICA och handlade lite lunch + en hel massa annat =) Kom på den briljanta idén att hon kanske ville stanna på middag, för vi hade tänkt äta tacos =) och hon var med på noterna!



Vi har haft en trevlig dag, synd att bussarna hem går så knäppa tider! men vi träffs ju fler gånger!

Nu har vi precis sett senaste avsnittet av Supernatural (börja se den serien om ni inte ser den)! Riktigt bra avsnitt denna gång faktiskt och väldigt spännande! Jag brukar inte vara speciellt rädd, men nu var jag faktiskt det!
Måste bara säga att en annan bra serie som måste ses är One Tree Hill (OTH)!

Nu ska vi nog förmodligen se en film eftersom det som vanligt en fredagskväll inte finns någonting att se på TV!
Ni må ha de gott allesammans =)
Kram / Jag


Kommentarer
Postat av: Stina

Det var väldigt trevligt att äta middag hos er. Ni är så mysiga att umgås med. Måste göras fler gånger!

Kram

2009-01-16 @ 22:09:47
URL: http://stinajonsson.blogspot.com
Postat av: Stina

Jag är hemskt bitter efter den där matchen. Bara skräp är det. Hur var revyn då? Kom dom från Ume? Min söndag har varit rätt bra faktiskt. Själv?

2009-01-18 @ 15:05:08
URL: http://stinajonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0