Hehe, så roligt man kan ha med kattmynta =) Har gjort vår söta katt helt galen!
Har sprayat lite på hennes klösträd samt på mattan i hallen!

Hon gillar verkligen denna doft! Själv känner man knappt av den!
Tänkte lägga upp en bild så får ni se hur tokig hon ser ut =)



Lite suddig bild men! Hon har riktigt legat och gnidit sig efter mattan, såg rätt roligt ut =)

I övrigt har jag känt mig rätt driftig idag faktiskt!
Har dammsugit hela lägenheten, tvättat 4 maskiner tvätt, diskat, borstat katten länge och väl m.m!
Sen har jag ganska precis kommit hem från gymmet! Första ggn sedan jag köpte gymkortet! Det kändes faktiskt bra!
Man känner faktiskt att man blivit lite mör i kroppen! Ska låta den vila imorgon, men sen på fredag ska jag dra dit med min kusin =)

Nu ska jag och sambon ta och käka nåt nyttigt kvällsfika =)
Ha de gott alla =)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: K

heja heja , så hurtigt! bra för kropp och själ.

Kramar från oss alla!

2009-01-08 @ 18:40:48
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0