Då var det söndag igen!

Vi hade egentligen inga planer för helgen men vi har haft fullt upp ändå!
Helgen har kretsat kring akvarier! Vi har startat det nya och fått sålt båda akvarierna =)
Känns riktigt skönt! Och att det stora, nya, fina fungerar så bra =)

Måste lägga upp en bild på vår katt som också var med och hjälpte till =)



Hon ville också vara med och fånga fisk =)

Fredagskvällen spenderade vi hemma,
och just innan stängningsdags kände min sambo för att fara på ica och handla lite nyttigheter =)
Det resulterade i semlor och lite godis =P



Själv kände jag inte riktigt för en semla än =P Lite väl tidigt tycker jag,
sen var det väldigt mycket mandelmassa, som inte alls är en favorit!

I lördags, på dagen, träffade jag Stina och vi gick på stan en sväng!
Gick in på "Make up store" och inhandlade en snygg ögonskugga av kusinen =)
Vi forslade även iväg vårat 240 liters akvarium denna dag =)

Idag har vi fått sälja iväg vårat 110 liters avkarium! I övrigt har min
mor och far kikat förbi på lite fika på väg hem från min syster =)
Vi har även sett handbollen = Besviken =/ Förlorade med 1 boll!
Tycker vi var förtjänta av att vinna den matchen!

Jaja, nu har vi precis ätit, så jag ska sätta mig och slappa ett tag =)
Ha de gott alla =)

Kram / Mee

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha hon ser för söt ut Sussie. Som en liten unge nästan. Tänk om hon fått fatt i fisken och stackars fisken som måste ha varit vettskrämd!

2009-01-26 @ 12:39:52
URL: http://stinajonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0