Fredagen var det en dag med Stina som gällde och tacos till middag som jag skrev i ett tidigare inlägg =) Senare på kvällen såg jag och sambon en film som hette "Wackiness", tyvärr inte så speciellt bra! Det blev en relativt tidig kväll för oss faktiskt!

Lördagsmorgon började som vanligt med lite sovmorron =) Dock begav vi oss till stan innan lunch eftersom vi hade några ärenden! Jag skulle hitta en sport-BH men hittade ingen bra =/ Har nu fått tips av Sara att ICA maxi har jättebra såna =) Så då blir det väl en tripp dit så småningom! Sambon köpte en T-shirt m.m! Efter detta väntade besök från Umeå av Jim och Sara =)

Kl 15.00 var det nämligen dags för oss 4 att gå på lövångersrevyn =) Tycker personligen att den var jättebra =) Nästan den bästa av alla dom man sett, eller så är det så att man blivit äldre och uppskattar det på ett annat sätt! Efter många, långa skratt begav vi oss sedan ut på restaurang och åt mycket god mat =) Mätta och belåtna begav vi oss tillbaka hem till oss! Där spelade vi lite guitar hero WT / Rockband 2 och umgicks =) Vi kom på idéen att fara och bowla, så sagt och gjort så åkte vi iväg 20.30 och bowlade en timma =)! Jätteroligt faktiskt, då det gick riktigt bra för mig på första serien!


Stackars Sara var ganska förkyld, men hon tyckte att det gick riktigt bra ändå, trots alla aktiviteter =) De åkte hem kring midnatt och jag och sambon satt uppe ett tag och surrade innan det blev dags för sängen!

Söndag blev det tvättning och diskning, i övrigt dock en slappardag =) Vi såg filmen "Bolt", den animerade filmen med en hund som är en Hollywoodskådis. Den var faktiskt helt okej =) Hade kanske förväntat mig lite mer, men det gör man ju oftast! Vid 20.00 kom min sambo på att vi skulle ut och gå =) Så då gick vi en sväng i olika villaområden och kikade runt på hus =) Det blev en riktigt mysig hand-i-hand promenad då snöflingorna dinglade ner =) Kvällen avslutades med tv-soffan där vi kikade vi på trollkarlens hemligheter!

Hoppas din helg varit bra =) Min har varit kanon =)
Kram kram =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Nä, det var verkligen inte igår :) Här är allt bara fint, hoppas allt är bra med dig också! Vad gör du nuförtiden då? (så gammal man lät där ;) Fina bloggar, och mumsig mat :) Kram

2009-01-20 @ 14:43:45
URL: http://moonfruit1986.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0