Då var det fredag igen! En kortare vecka för de flesta arbetande =) Skönt att få rå om sambon så snabbt om igen =) Dock jobbade han över idag, och det verkar som att han måste jobba imorgon också =/

Dagen började i alla fall med en god frukost bestående av 2 mjuka grova mackor med leverpastej och inlagdgurka samt ett juiceglas till detta =) Efter detta började jag knata in till stan för att träffa kusin vitamin =) Vi har nämligen båda två köpt gymkort nu och tänkte börja ta tag i vår hälsa =) Eftersom jag var och tränade i onsdags så kan jag lova att jag har träningsvärk =P Men jag har ju vilat en dag emellan, så idag har vi varit riktigt duktiga =)

Efter detta gick vi några ärenden på stan och tog en senlunch ihop =)
Sedan knatade jag hem igen, och jag kan lova att de sista hundra metrarna kändes!!
Kalla och stela ben, trots långkalsonger och inte alltför kalla grader ute!

Väl hemma vilade jag en snabbsväng innan det var dags att starta med middagen
som idag blev "African beef Curry". Det blev riktigt gott, om än kanske lite väl "hot" =)
Detta recept mfl. hittar ni på:
http://sugarnspice.blogg.se/

Hoppas att ni alla får en bra helg =)
Kram / Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Stina

men jag som hade hoppats på en updatering här!

2009-01-13 @ 19:24:27
URL: http://stinajonsson.blogspot.com
Postat av: K

hej du!

vad säger du om loppis i mars?

vinden ,du vet?

2009-01-15 @ 10:36:49
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0