Dags för en liten frågestund igen!
För den som känner sig manad är det bara att svara på frågorna! =)

Frågestund:

Äger du en iPod?
Nej, men jag har en Iphone som har en iPod inbyggd ;)

Använder du flip-flops även när det är kallt ute?

Nope, bara sommartid!


Var köper du dina matvaror ifrån?

Ica Kvantum (Ica Maxi)


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

Jag tar nog hellre bilden än att vara med på den!
Dock är det ju trevligt att synas på någon bild!


Vilken var den senaste filmen du såg?

Run Fat Boy Run (rolig var den)


Har några av dina vänner barn?

Ja


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

Kanske en lägenhet, ny bil, eller fara iväg och resa!


Har någon någonsin kallat dig lat?

Kanske min sambo nångång =)


Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?

Båda är riktigt goda!


Har någon berättat nån hemlighet för dig den här veckan?
Tror inte det faktiskt


När var senast någon stötte på dig?

Minns nog inte.


Vad åt du till middag?

Pepparsås, pitabröd, grönsaker m.m.

Använder du huvtröjor?
Inte ofta


Kan du vissla?

Jepp


Vem var den sista som ringde dig?

Mor min


Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

Det gör dom säkert


Vilket riktnummer befinner du dig i?

0910


Tittade du på tecknat när du var liten?

Absolut, tittar fortfarande.


Är du blyg inför det motsatta könet?

Nae inte direkt


Äger du några band-t-shirts?

Hehe, tror faktiskt inte de!


När flög du senast?

I höstas - till Bulgarien.


Hur många stolar står kring ditt köksbord?

6

Läser du för skojs skull?

Jorå, det händer!


Pratar du några andra språk?

Engelska, teckenspråk (not so much talking då men) samt liite franska.


Diskar du din egen disk?

Ja, och även min sambos nu när jag är arbetslös!


Har du gråtit offentligt?

Det har jag garanterat, på bröllopp, begravningar m.m iaf.


Har du en stationär dator eller en laptop?

En laptop


Försöker du alltid lära dig nya saker?

Jepp, varje dag


Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?

En tatuering någongång vore faktiskt inte så tokigt, dock ingen stor.


Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

Närå, man kan allt dela lika =)


Kan du kasta macka?

Givet


Vad har du med dig in på bion?

Popcorn, Coca Cola och Choklad


Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?

Skulle inte spela någon roll =)


Har du en blogg?

Jepp, jag har till och med 2 ;)


Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

Bild och gymnastiken tror jag


Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

Ärlig, snäll och go


Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?

Det beror väl på vad man tycker är attraktivt och inte!
Jag tycker att alla jag varit intresserade av varit attraktiva.


Vilken är din favoritdrink?

Vet inte, har nog ingen


Gillar du din boendesituation?

Jorå, det funkar. Skulle dock vilja äga en egen lägenhet!


Är dina dagar fullbokade och stressiga?

Det kan man nog inte påstå! Fast jag känner att jag håller mig rätt
sysselsatt trots att jag är arbetslös.


Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

Inte ett dugg


Hur gammal blir du nästa födelsedag?

23


Vad var det senaste du åt?

Min hemgjorda limpa och tropisk juice.


Hur valde dina föräldrar ditt namn?

Mamma ville att jag skulle heta Astrid efter mormor,
men mina syskon tyckte inte det var optimalt så då blev det Helena.


Gillar du senap?

Nej, men det går väl an i maträtter.


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

Försöker tänka på att det finns många som har det mycket värre!


Tycker du om att krama folk?

Absolutely =)


Skulle du säga att du är trendig?

Relativt i alla fall!


Äger du en digitalkamera?

Jepp, äger tillsammans med min sambo en digital systemkamera.
Canon EOS 450d. Supernöjd med den, många fina kort blir det!


Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

Framförallt Celine Dion många många gånger, sen en annan
skådespelerska som jag inte kommer ihåg namnet på!


Tycker du att du är attraktiv?

Kanske ibland


Vad är du allergisk mot?

Kiwi och pollen!


Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

Erik kanske =)? Fint namn i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0