Idag har jag träffat kusinvitamin och vi har gymmat! Det känns faktiskt i kroppen!
Knatade även både till gymmet och från gymmet, vilket tar ca 25 min att gå, så nu har jag fått min motion för idag =)
Jag tror att det har snöat konstant från söndag mitt på dagen, HELT galet! Det är inte bara 1 snöflinga som dinglat ner! =) Visst det är jättemysigt med snö, men nu kan det väl få vara lite uppehåll, annars kommer vi bli snögubbar allihopa som min vän Stina sa =)

Efter träningen begav jag mig på ICA för att inhandla lite ingredienser till kvällens middag (som ni finner på min andra blogg Sugar&Spice) Köpte även en så kallad "Fitness Baguett". Tyckte de lät nyttigt, så köpte en sådan som jag åt när jag kom hem + en banan =)

När gubben min kom hem berättade han att vi förmodligen kommer få vårat akvarium imorgon =)! Så nu lär det väl bli en hel del fixande med det! Är det någon som vill köpa ett 240 Liters Juwel akvarium, eller ett 110 liters så är det bara att höra av sig =) eller tipsa till någon vän som funderat på att skaffa, för nu ska dom snart säljas iväg =)

Under middagen passade vi på att se på TV live från Washington när Barack Obama skulle svära presidenteden! Stackarn måste varit nervös eftersom han stakade, men det var inte lätta ord i denna presidented, så jag är inte avundsjuk på honom =) Jag tycker att Barack Obama kändes som ett mycket riktigt val av president! Den första mörkyade och 44:e presidenten i USA. Hörde även att Obama blir den förste presidenten som får svära eden med handen över samma bibel som Abraham Lincoln svor eden vid.

Kan även säga att det inte var 1 kotte som var i Washington DC och såg denna ceremoni.
Snarare 493904830828342 st =P

Det känns som att Barack Obama vet vad han pratar om! Och hans "installationstal" var riktigt bra! Tycker dock inte att det var i samma klass med hans tidigare tal direkt efter han vunnit valet =) Men en sak är säker! Killen kan tala och fånga lyssnare! Hoppas bara att kan åstadkomma de förändringar vill göra!

Nog om detta =) Nu ska jag hoppa vidare! Hoppas du får en fin tisdagskväll =)
Kramelikram =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0