Jag har fått en utmaning av Carin som jag tänkte anta, så here goes =)

1. 4 TV program jag brukar se:

One tree hill, How I met your mother, American Dad och Ugly betty.


2. 4 saker jag gjorde igår:

Bakade semmelbullar, diskade, veckohandlade på Ica och bloggade.


3. 4 saker jag längtar till:

Sommaren, helgen som kommer, få ett bra jobb och att få resa mera.


4. 4 saker som står på min önskelista:

Vinna på lotto, behålla hälsan, byta ut kläderna i garderoben och det sista är en hemlis ;)


5. 4 saker jag tycker om att göra:

Mysa i soffan med sambon, äta god mat, umgås och sjunga.


6. 4 saker jag avskyr:

Svek, oärlighet, insekter och att diska!!!


7. 4 saker jag åt i går:

Köttfärssås, smörgåsrån, blodapelsin åsså smakade jag 1 semmelbulle.


8. 4 bloggar jag utmanar:
Stina, "K", Åsa och Magdalena

Hoppas du får en fin dag =)
Kram


Kommentarer
Postat av: Åsa

Utmaningen är antagen...

Ha de gott :-))

2009-02-24 @ 12:17:50
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: Magdan

Kul :) antagen

2009-02-28 @ 12:32:24
URL: http://magdalena.lundman.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0