Idag har jag och kusinen varit duktiga och varit iväg på gymmet en timma =) Det kändes riktigt bra efteråt! Dock var det lite tugnt att gå hemåt då solen försvann och vinden tilltog! Intalade dock mig själv hur nyttigt det var att gå istället för att ta bussen =) Sprang även en sväng på stan eftersom det känns som att man "måste" det, då man lix är i stan =)

Vår kära katt har dille på att tugga sönder mina linnen, så jag har inga "basplagg" kvar snart! Gick en sväng på BikBok och hittade dessa 2 linnen =) Det grå kommer användas som basplagg, och den ljust citrongula var bara för härlig passform, ärm och färg på, så den blev jag bara tvungen att köpa =) Expediten sa att jag gjort ett bra val, och att de två även blev väldigt fina ihop, vilket jag håller med om =) Ett litet ps. jag tror att det var 2-3 månader minst sedan jag köpte ett enda klädesplagg, så jag tyckte jag kunde unna mig detta =)



Väl hemma så blev det linssoppa och vitlöksbröd till middag =) Efter detta väntades semmelbesök =)
Semlorna blev faktiskt inte så tokiga om jag får säga det själv =) Dock hade semmelbullarna hunnit bli liiite men bara liite torra så det var ju synd! Dock var det bara jag som tyckte de!



Alltihop gick åt =) Även de 2 extrasemlorna som ej syns på bild!
Vi såg även hockeyn, synd att det blev lika, för det hade suttit bra med en vinst!

Om nu någon skulle undgått denna nyhet, så har det idag blivit officiellt att kronprinsessan Victoria och Daniel Westling har förlovat sig. Bröllopet kommer att ske försommaren år 2010.
Ett stort grattis till er båda =)



Jag tror att blivande "Prins Daniel, hertig av västergötland" kommer att göra ett bra jobb, och han verkar vara en stabil person och den rätte för Victoria. Victoria fick frågan om varför de väntat så länge med att förlova sig och på detta svarar hon ungefärligen att de ville lära känna varandra på djupet, och verkligen känna en trygghet och säkerhet hos varandra innan de förlovade sig. Antar att det kanske är lag på att de måste gifta sig inom ett år som traditionen säger!

Nog om detta =)
Nu blir det att slötitta på en film = sova (för min del). Imorgon blir det åter gym samt promenad efteråt i det förhoppningsvis soliga vädret =) Godnatt allihop =)
Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Helena!

Najs me shopping, jag har shoppat idag också, men jag har shoppat desto mer....lite ångest...=P

jag tror att jag faktiskt ska be dej om lite hjälp med bloggen, jag tycker de är jätte svårt =S har du någon msn eller så? enklare att ta de där kanske!

/ H

2009-02-25 @ 21:33:24
URL: http://hannaguldfisk.blogg.se/
Postat av: Stina

Hejsan! Mysigt med semelbjudning. Det låter riktigt flott :D

Super fina blusar.. synd att katten din äter upp dom för dig.

Kram

2009-02-28 @ 16:14:58
URL: http://stinajonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0