Mjo, då var det fredag igen!
En härlig dag tycker jag, då jag vet att gubben kommer hem så att jag får rå om honom
samt att vi får spendera helgen tillsammans =)

Igår hade jag ett möte på sjukhuset med en av personalhandläggarna angående sommarvikariat!
Han erbjöd mig 3 månader och han frågade ganska direkt hur många % jag ville jobba. Han var själv snabb på att "svara åt mig" att jag skulle jobba 100% och lite till, och säga att jag inte skulle ha något liv=P Så jag sa att "jo, jag jobbar 100%, det känns som ett måste"!

Då kom vi till frågan om vart på sjukhuset jag skulle jobba meddelade han att det skulle se annorlunda ut i år, och att man kunde tyvärr inte få bestämma själv vart man ville jobba. Under v. 10 kommer jag få besked om vart jag hamnar. Det kan bli riktigt vart som helst, medicin, kirurgen, akuten m.m. Så lite jobbigt kändes det att skriva under anställningsavtalet utan att veta vart, och vad man ska jobba med. Men jag får ta det för vad det är!

Fick även upp lönen med ca 1500:- motför förra sommaren så det känns ju bra! Så nu vet jag vad jag gör hela sommaren medan alla andra är lediga =( men som sagt, jag får ta det för vad det är!

Idag har jag varit med mor och far en sväng på stan!
Vi kvistade även upp på barnens hus och jag inhandlade detta:


Vad tror du "A", blir detta bra att pyssla med när du kommer förbi nångång =)?
Jag tyckte i alla fall att det såg roligt ut =) Vi kan ju hjälpas åt =)

Efter detta bar det av till Ica Maxi där jag såg detta vaniljpulver som visst ska vara otroligt bra,
och smaka myyycket mer än vanligt vaniljsocker, så det måste testas nästa gång =)



Efter svängen på maxi så åkte vi på Coop och jag blev bjuden på lunch =) En mycket god lax med sås och potatis! Man måste ju passa på att äta fisk när man har en sambo som inte tål/tycker om. Tack mor och far för dagen på stan, samt lunch m.m!

Nu är jag åter hemma och ska betala lite räkningar. Förhoppningsvis ska jag också byta gardiner innan middagen, annars får det bli efteråt =) Hoppas allt är bra med er och att ni får en jättefin helg =)!

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: anny

hej!

Jag tykte at deta va bra okså.

kram anny

2009-02-20 @ 17:58:28
Postat av: Stina

Det är bra att du håller koll på mig Helena!

2009-02-21 @ 18:08:30
URL: http://stinajonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0