Jag åkte i tisdags upp till min kära syster i Lule för att hälsa på =) Åkte iväg på den mycket soliga och härliga eftermiddagen och blev upphämtad av systerns fästman/sambo! När vi kom hem till dem vankades det middag =) Spagetti och en pastasås med salami, purjo, svamp m.m! Riktigt gott var det faktiskt trots att jag inte är något större fan av svamp =) Jag kan säga att systers lilla dotter "M" blev väldigt blyg när jag kikade in genom dörren, men under kvällen gick det bättre och bättre =) Resten av kvällen gick åt till att umgås. Vi motnerade ihop systers inköpta roddmaskin bland annat =) Annars blev det en kväll i tv-soffan efter barnen gått och lagt sig!
En riktigt trevlig tisdag!

Onsdagen blev det till att åka en sväng på stan! Vi gick runt och småshoppade litegrann! Köpte bland annat ett par skor (Vagabond) som kostat 799:- de var nu nedsatta till 399:- och sen var det ja 25% på de tror jag. Så jag betalade typ 250 :- för ett par skor som ursprungligen kostat 800 =) Så jag var riktigt nöjd! Köpte även ett par nya pannlappar och söta kylskåpsmagneter på Tiimari. Hittade även ett "kärlekste" (det luktade himelskt gott) som jag och sambon ska dricka på alla hjärtans afton =) Efter detta blev det lunch på Max *gott gott*! Vi hann även en sväng ut på
Ica maxi för att handla!

   



Väl åter hemma blev det dags att börja med maten! Som denna kväll blev
ungstekt falukorv med potatis och morotsstuvning! Resten av kvällen spenderades lite vid tv:n och datorn!

Torsdagen lämnade vi av lillan på dagis och åkte sedan iväg på stan en sväng igen! Jag hittade ett jättegulligt somrigt linne på HM samt en fin och skön BH (som jag har letat efter länge). Vi båda tyckte att linnet var så gulligt så vi köpte var sitt =) Vi hann även ut på dollarstore en sväng där jag köpte lite duschcremer, resgodis och 2 snygga glas (som jag tänkt använda som ljuslyktor).


Linnet, glasen, BH:n och skorna!

Syrran skulle börja jobba kl 14, så strax före 13 åkte hon åter hemåt och jag knatade på stan en halvtimma till innan det var dags att gå till busstationen! Jag var åter hemma kring 16.30 då jag möttes av en katt som var mycket nöjd över att matte kommit hem =) Jag har haft en riktigt trevlig vecka uppe i Lule =) Tusen tack till er där uppe=)

Härligt med fredag igen! Idag har jag varit och storhandlat på ICA, och har även hunnit med att baka bullar =) Efter detta var det bara att sätta igång med middagen! Ikväll ska vi bara slappa och glo på TV. Kanske se en film eller så =)

Bättre bild på skorna:


Imorgon väntar Melodifestivalen på arenan =)!!
Vi ska gå på genrepet på dagen =) Ska bli jätteroligt!!

Hoppas allt är bra med er och ha en fin helg =)
Kram kram =)

Kommentarer
Postat av: Stina

Snygga skor. jag har ett par som ser ungefär ut sådär men dina är säkert av betydligt bättre kvalitet än mina :P

finns verkligen tiimari kvar? i skellet är det ju borta sen länge va? ni verkar då ha haft det mysigt det är ju bra.

kram

2009-02-13 @ 20:55:56
URL: http://stinajonsson.blogspot.com
Postat av: Åsa

Fina skor , härligt med fynd .

Trevligt med en tripp till syrran !

Ha de gott :-))

2009-02-14 @ 01:01:25
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0