Igår var det dags för melodifestivalen här i skellefteå! Jag, sambon och brorsan med familj gick på genrepet som ägde rum 14.00 på eftermiddagen! Vi var på skekraft arena kl 13.00 och jag kan lova att det var foooooolk! Överallt! Träffade även en föredetta klasskompis, Ola, som tog min biljett vid entréen! =)

Måste säga att vi hade riktigt bra platser och även billiga biljetter =) Vi satt så vi hade scenen rakt fram utan att sitta nere på golvet, utan en bit upp =) Så vi såg jättebra trots att det var en bit från scenen! När det väl startade var det fullt ös i arenen =) Det var lustigt att se Petra Mede utan smink och tillfixad, hon var inte lik sig! Det är otroligt vad lite smink kan göra! Vi hade jätteroligt (iaf jag *ler*)! Tror även sambon tyckte att det var riktigt roligt!

Efter detta begav vi oss till Ica för att handla lite och sedan hemåt igen! Då tänkte vi lyxa till det och beställa mat =) Skönt att slippa laga mat! Sedan blev det ju dags att bänka sig i Tv soffan och se melodifestivalen på tv =) Då kunde man ju de flesta refrängerna från alla låtar =) Så jag satt och sjöng för fullt! Innan det startade så ordnade vi ett fruktfat och åt chokladfondue =)
*Nam nam*



Melon, ananas, päron, äpple, blodapelsin och banan!
Inte att förglömma choklaaden =)!


Riktigt smaskigt var det =)

På ica fick vi en bjudpåse av dom nya "Cheese doodlezen" med chilismak =)
Väl värda att prova! Jag tycker att det var alldelens lagom mycket smak =)
Inte så att det blev för starkt!



Bara att testa om ni inte gjort det =)! Själv är jag ju nästintill ostkroksberoende!
Äter det dock inte alltför ofta ändå! Kanske varannan vecka dock =P

Nu ska jag börja med maten!
Våran alla hjärtans dag var en riktigt bra dag =) Hur var din?

Här kommer en liten puss bild =)



Ha de gott allihop =)
Kram

Kommentarer
Postat av: Stina

åh vad gulligt! Min alla hjärtansdag bjöd på tårta och skönsång i form av föräldrarna. Niklas fyllde ju år! Samma visa varje år... när man är hemma alltså.

2009-02-15 @ 17:10:44
URL: http://stinajonsson.blogspot.com
Postat av: K

Nämen så söta ni är!

kram!

2009-02-15 @ 19:07:21
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag är nyfiken på de nya ostkrokarna , kanske måste jag prova dem.

Fin bild !!

2009-02-15 @ 20:36:13
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: susanne

hej tack för kiket på min blogg.. den tapeten är ur snygg.... hel rulle sådär sviiiiin dyr.. men kul att få äga en bit i allafall :)

har bekanta som van biljetter i går... var på melodifestivalen.. hade önskat att jag fick vara där :)

ostkroks beroende är min man en om dagen äter han( ler) och hör och häpna inte ett gram går han upp.. han äter en påse och till det 1 liter cola.... dom är goooda ..tyckte chili var så där..men orginlen är oslagbara!

2009-02-15 @ 22:49:22
URL: http://supermamman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0