Fredagskvällen spenderades hemma i tv-soffan och vi såg en animerad film som heter "Open season" (på svenska heter den "Boog och Elliot"). En riktigt rolig film =) Jag trodde först att den skulle vara mer för yngre men det var den absolut inte! Så se den om du inte gjort det =) Såg att "Open season 2" just kommit också, så då blir det nog till att se den här framöver =)
Som sagt, en lugn och trevlig fredag =)



Lördagen spenderades delvis på stan. Jag skulle in på vero moda och köpa ett par svarta jeans hade jag tänkt mig (eftersom jag inte äger några). Då visade det sig att den storleken just jag skulle ha var slut. Men tjejen som jobbade där sa att dom får in nya ganska ofta, så då blir det nog ett till besök =) Tycker att dom var mycket billiga och snygga nämligen! I övrigt skickade vi in en av våra fiskar på "medicinering" till akvariecenter. Vi hade köpt ett par fiskar och det är 2 som verkar må lite dåligt. De hade även fått in en likadan från en annan snubbe som köpt. Så vi får hoppas att dom piggar på sig. Sedan kom vi på den briljanta idén att köpa 3 små söta fiskar till min bror och deras akvarium. Riktigt fina fiskar som äter mycket alger!

Efter detta bar det av till gymmet för oss båda (vi går dock på olika gym). Så det kändes igår och idag att man tränat =) Efter duschning och en stunds avkoppling bar det av till min bror och hans familj =) Där bjöds det på hemmagjord pizza som var utsökt =) Efter detta vankades även gott fika och lördagssnacks samt melodifestivalen del 1!
Vi tycker att det var rätt att Alcazar gick vidare =) Sen tyckte vi väl egentligen inte att det var så många andra som var bra. Jag tyckte 1:a bidraget var bra "Tick-tock" med Nina, dock kan man ju tycka annat om hennes outfit! Efter denna trevliga kväll åkte vi hem och slappade en stund innan det var dags för john blund!

Söndagen spenderades hemma! Bara slappa och inte göra ett jota!
Vi lagade dock god mat, piroger =). Finns på min andra blogg ---> Sugar & Spice

Idag, måndag, har solen skinit =) trots att det fortfarande snöar! Har snart snöat en vecka nonstop och det har minst kommit en halvmeter snö! Snödrivorna nu är inte av denna värld! Jag har dammsugat och skurat ur duschen från topp till tå, så nu är den skinande ren =) Har även rakat benen, diskat m.m.

Imorgon bär det nämligen av upp till min syster yster i Luleå =) Det ska bli trevligt att åka och hälsa på hon och hennes familj! Åker imorgon på eftermiddagen och är åter hemma på torsdagseftermiddagen! Kan tänkas att jag kan roffa åt mig datorn ett slag och lägga upp ett inlägg om jag hinner =) Funderar även på att ta med mig kameran, men vet inte hur jag ska göra =/ ? Den tar ju lite plats!

Nu har sambon kommit hem från träningen, så nu ska jag hoppa vidare från datorn!
Hoppas ni mår bra, vi höres =)
Kram

Kommentarer
Postat av: K

Ta absolut med dej kameran och ta några smaskiga tokiga eller fina kort där uppe ;)

Ha det jättefint och hälsa dem så jättegott!

Kram!

2009-02-09 @ 20:51:39
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag håller med K ta med kameran så man kan få se lite vad som händer. Älskar när folk har bilder på sin blogg. Har dock själv blivit dålig på det. Men ändå. Finns inget mer att fota i Boliden :P

Kram

2009-02-09 @ 21:05:46
URL: http://stinajonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0