Nu var det ett bra tag sen jag skrev något känner jag, så nu är det nog på tiden =)
Förra veckan bara sprang iväg! Känns dock som att man hann med mycket ändå=)

Fredagen tror jag spenderades hemmervid =) Vi gjorde ingenting speciellt, utan bara tog det lugnt =) Jo, jag packade nog ihop det sista inför loppisen som var på söndagen =) Upptäckte även i fredags en liten knöl på kissens mage =/ Till vänster om stygnen var det en rätt stor bulle!
Återkommer om detta senare!

På lördagsförmiddagen tog vi det mest lugnt! Eftermiddagen spenderade vi hos sambons föräldrar! Vi blev bjudna på middag (en mycket god köttgryta med klyftpotatis till)! Sen såg vi finalen av körslaget =) Tyckte faktiskt att den rätta vann =) har tidigare "hållt" på Erik men jag tyckte nästan Hanna gjorde det bättre nu i finalen =) När vi sedan kom hem satt vi en stund och s,åsurrade och satt vid datorn innan det var dags för sängen! Det vankades nämligen loppis för mig och "svärmor" på söndagen!

Upp tidigt som skrutt på söndagen för att befinna sig på folkparken kl 09.00 på söndagsmorgonen =) Detta var första gången för både mig och sambons mor att stå på loppis, så lite spännande var det ju =) Vi började packa upp alla våra saker och direkt kom det andra "loppisfolk" och skulle köpa olika saker! Det är alltså så det går till, att guldklimparna köps redan innan loppisen börjar av de andra som står och säljer ;) När allt folk släpptes in kl 11 så var det packat, och jag menar packat med folk! Blev lite smått stressigt när det kom flera stycken samtidigt och skulle köpa olika saker =) Det gick riktigt bra för oss båda! Jag fick bland annat sålt min gamla digitalkamera, 8 tallrikar som aldrig användes, olika glas, flera klädesplagg, en skål, hembakt fika, något dataspel m.m. Så jag kände mig riktigt nöjd då jag tjänade ihop rätt bra med pengar på så kort tid =) Så tack E&R för en trevlig helg!
Solen sken även väldigt vackert denna dag =) och likaså på...

...Måndagen =)
Det var dock inte lika roligt att se hur heeeeemskt dammigt och katthårigt det var överallt!
Så det blev en rejäl dammsugningssväng, samt diskning, m.m som vanligt =)
Annars tog jag det rätt piano på måndagen. Kikade mer på kattens mage, och bullen hade växt ännu mer =/
Blev lite orolig för detta så idag (tisdag) ringde jag veterinären!
De sa att jag skulle komma in så att de fick kika på hur det såg ut! Hon sa att det förmodligen va en reaktion på stygnen!
Vi ska dit på fredag och ta stygnen, så hon skulle ta en ny titt då =) Det var visst rätt vanligt att det kunde uppstå en svullnad på magen, så det var ju skönt att få veta det iaf! Sen har jag hunnit med en sväng på stan med mor! Köpte en fin karaff på duka för presentkortet jag hade =) Sen åt jag och min mor och far på subway =) Första gången för pappa och han tyckte att "Steak & Cheesen" var riktigt god =)

Så nu har vi käkat middag och sambon har precis kommit från träningen =)
Nu blire slappa en stund för min del =)
Hoppas ni har det bra =)
Kram / Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0