Snön fortsätter att vräka ner! Dock är det inte lika stormigt som det var igår, då man trodde att huset skulle blåsa ner! Det måste ha kommit flera decimeter snö, och det ska visst fortsätta! Idag blir det till att baka, tvätta och diska för min del =) Sedan ska jag försöka dra mig på gymmet före 15.00. Sedan ska jag och sambon nämligen ta kissen till veterinären för att plocka bort stygnen! Ska bli skönt =)

Har antagit en utmaning som "K" har på sin blogg =)

Så här lyder utmaningen:
Gå in i mappen Mina bilder. Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen. Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den. Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om att de är utmanade.

Detta blev min 6e bild i den 6e mappen =)



Det blev en bild från vår resa till Bulgarien i höstas!
Denna bild är tagen från vår balkong den första dagen vi anlänt! Vi hade balkongen närmast stranden på den 1a våningen! Mitt emot ser man grannhotellet! En helt underbar resa hade jag och sambon trots att vädret till en början inte var det varmaste =) Dock stornjöt vi de 3 sista dagarna!
Tänkte även lägga upp en bild på hur vårt hotell såg ut =)



Nu ska jag börja baka CCC (Chocolate chip cookies).
Ni kan ju kika in på min andra blogg "Sugar & Spice" för receptet senare =)
Klicka här för att komma till bloggen!

Hoppas ni får en fin helg =)
Kramar från mig!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jo inte lite snö. Att vi ens var så dumma så vi faktiskt gick ut till Campus igår, men vindarna kanske tilltog på kvällen. I boliden var det inte lika blåsigt. Men mycket snö ändå.

Hoppas allt gick bra med katten och att du till slut kom dig till gymmet.

Kram

2009-02-06 @ 14:03:22
URL: http://stinajonsson.blogspot.com
Postat av: K

Kul att du antog den;))

Ha de gott i L.

Kram!

2009-02-08 @ 19:17:08
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0