Hej!

Tänkte ge ifrån mig ett livstecken efter en lååååång lååång tid! Jag lever och mår bara väl =)
Det har säkert hänt massor sedan jag skrev sist! Vi är fortfarande mycket lyckligt förlovade, och fick även reda på att min bästa vän förlovat sig nu i juletider =)!

Sedan sist har även sambon hunnit vara till Kina på jobbresa i nästan 5 veckor! Man trodde ju nästan man skulle dö av saknad, men jag överlevde =) Känns samtidigt som att det är rätt nyttigt att vara från varandra en stund, men ack den jobbiga separationsångesten! Nu kommer han troligtvis åka iväg en till sväng (inte till kina) och endast 1 eller 2 veckor, men ändå!

Imorgon ska far och fästmannen hugga julgran =) Så jag antar att måndagen kommer bestå av att plocka in granen och julpynta det allra sista =) *love christmas*!

Nu till youtube-klippet =) En katt så klart, vad annars =)
Men man blir inte så mycket sötare än såhär =)



Nu har vi just sett Wallander "Läckan"! Bra måste jag säga =)

Nu blire nog bara att fortsätta dega i soffan efter en dag av tvättande, städande, sorterande och slängande av diverse skräp =)

Hoppas allt är bra med er och att ni får en fin helg =)!
Kram
H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0