Tjao!

Jo, jag lever för den som undrar ;) Har bara inte lagt upp något inlägg på vääääldigt länge nu! Har haft det hektiskt på jobbet så jag har inte haft varken lusten eller orken att sätta mig här och skriva, men nu kände jag att det var på tiden!

Vet inte vart jag ska börja med vad som hänt sen sist! Tror egentligen inte det hänt alltför mycket. jagDet känns mest som att jobbar, äter och sover medan alla andra får ha semester! men men, ska försöka att inte klaga! Vädret har ju den senaste veckan varit kanon och jag har jobbat konstant! =/ Tror jag bara hunnit lega på stranden 1 eller 2 gånger på hela sommaren *tragiskt*!

Är äntligen ledig idag efter 5 dagars helgjobb! Så idag har jag tagit en stunds sovmorron, dammsugat hela lägenheten, diskat en heel massa och sen bara slappat i soffan! Känns som att man måste ladda batterierna lite!

Imorgon har jag tid hos frisören, ska bli spännande att se hur jag ser ut efteråt! Har sån gräslig utväxt och slitet hår så jag hoppas att klippning och färgning gör susen =) Har dock inte bestämt mig vilket färg det blir på håret ännu *velig*! Sen ska jag träffa syrran, mor och far och käka lunch! Efter detta ska jag och syster träffa kusinen för en "pre"sminkning inför systers stundande bröllop till helgen! *längtar*. Vi ska även försöka se ut någon fotoplats, då jag fått den stora äran att fotografera dem innan bröllopet! Kommer sen att jobba natt ons-tors och tors-fre, känns lagom roligt då vi har överbeläggningar på avdelningen.

Trots att man jobbar hela tiden har man försökt njuta av de få stunder man är ledig! Vi har försökt dra oss iväg och fika dom varma sommarkvällar som nu funnits och träffat familj och vänner =) Ikväll blir det troligtvis, om vädret tillåter, lite bärplockning (blåbär &/eller hallon! Sambon och pappsen har varit och plockat hjortron som vi snällt fick =) Blev nog en sisådär 2 liter iaf.


Hjortron är ju såååå gott!

Nu ser fiskarna bredvid mig i akvariet väääldigt hungriga ut, bäst jag ger dom lite mat!
Ha de gott allihop!
Kram

Kommentarer
Postat av: mor

Hej gumman! Tack för i helgen - och för allt jobb du gjorde så bra före och under bröllopet! Fina bilder - jag har tittat! Vi hörs! Kram mamma

2009-08-17 @ 08:57:56
Postat av: K

Hej! hoppas allt är bra med dej/er.

Hälsa sambosen att hallonen är visst inge bra var ute igårkväll och skulle plocka lite men de var torra och fula. Vad gör ni på lördag? Fiske i B??

kramkram amalgam!

2009-08-20 @ 13:03:18
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Stina

härligt att höra att du lever. Jag lever med.

2009-08-26 @ 22:12:07
Postat av: K

Tack kära du för att du frågade =) Nej inga Ikea saker nu ska kanske upp till Happis lite senare i höst.

Ha det bäst!

kram!

2009-09-01 @ 21:19:07
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Magdan

jaag har fått nys om någonting... väntar med spänning på nästa inlägg :)

2009-09-12 @ 15:31:52
URL: http://magdalena.lundman.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0