Ja då var det valborgsmässoafton! Tiden bara springer iväg tycker jag!
Denna vecka har jag dock inte tagit mig för så mycket känns det som om!

Idag har jag dock shåat på. Har dammsugat, diskat, packat inför kommande fjällresa, vattnat blommor, varit på ica m.m m.m. Ikväll ska vi åka iväg till Henke och Tess för lite grillning och umgänge! Hoppas de finns nån brasa vi kan gå och kika på =) Dock kommer vi inte stanna så länge då vi ska åka upp till fjälls imorgon jag, sambon och pappsen =) 

Vi åker tidigt som skrutt! Då blire fiskning för hela slanten! Hoppas på många fina rödingar och sol på ansiktet =)! Hoppas även att isarna är starka. Man blir ju lite orolig eftersom det har varit så varmt överallt! Men vi ska vara försiktiga! Så fre-sön är vi uppe men vi återvänder väl efter lunch nångång på söndan skulle jag tro =)



Hoppas ni alla får en trevlig valborgsmässoafton =)
Ha de gott =)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0