Ja, vad har hänt sedan sist =)

Denna vecka har varit relativt lugn för min del och det har inte hänt så överdrivet mycket!
Vi ska besikta bilen idag *nervös*! Hoppas att den går igenom *håller alla tummar jag äger*! 
Igår blev den uppsnyggad både invändigt och utvändigt av min duktiga sambo! Själv fick jag besök av mina brorsdöttrar en sväng medan föräldrarna påskhandlade på ica =) De var nämligen inte ensamma om tanken att handla igår =P

Mina planer på att byta från blogg.se till en annan blogg får vi ser hur det går med =) Jag önskar en blogg där man har större frihet att ändra sin design, som exempelvis på wordpress! Ska försöka gulla med sambon och se om han kan hjälpa mig =)!

Idag är det ju skärtorsdag och för de flesta innebär det halvdag, dock inte för sambon! Men han fick besiktningstid lite senare i eftermiddag, så han kommer nog hem efter det =) Ska bli trevligt att få rå om honom några dagar =)

Imorrn hoppas jag på fint väder då det kanske blir att åka ut till havet för lite korvgrillning och förhoppningsvis få lite sool på ansiktet! Fick faktiskt färg i ansiktet sedan förra gången =) Känns härligt! Dock verkar det som att söndag ska bjuda på sol, om jag inte får någon imorron ;) På lördagen ska vi hem till mor och far på påskmiddag =)! Ska bli gott! Hela familjen kommer vara samlad =)!

Här kommer det lite påskbilder från moi =)!

2 kycklingar jag köpte på T-magasinet!

    
Detta otroligt vackra påskägg har en väninna till min mor gjort! 
Hela ägget är gjort i socker och det bor till och med en liten kycklingfamilj där inne!
Man kan inte annat än förundras över hennes talang!

Har faktiskt gjort en rätt knepig sak under veckan, som jag verkligen kämpat med, och det är att lära mig photoshop (vilket inte känns som det enklaste)! Har via nätet hittat "video-tutorials" som har varit mycket hjälpsamma =) Kan visa några av bilderna jag editerat =)!

    
En svartvit bild där jag förvarat färgerna på ringarna, samt en svartvit bild där jag förvarat läppens röda färg!
Jag tycker att det ger kortet något som "sticker ut" =) Har gjort en hel massa andra bilder också!

Nä, nu har jag suttit här alldelens för länge =P
Ska se om jag har alla ingredienser för att göra en morotskaka i långpanna!

Ha de bra allihop och ha nu en jättefin påskhelg!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej! Sitter precis som sambon din och sliter på jobbet. Åker hem till Boliden nu i eftermiddag! Hoppas att ni kan komma och hälsa på i sommar/hösten när ni har tid.

Skit snyggt i psp önskar jag hade ork att sitta med det jag med. Brukar endast hålla på med skolarbete i psp och då inte så avancerat heller.

Detta om att du ska byta blogg jag skulle säga åt dig att välja blogspot. Man kan ändra utseendet ganska mycket. Om man har lust att sitta med HTML-kod. Har du inte lust med så byt inte till blogspot. Du ser ju så tråkig och opersonlig min blogg ser ut!

Hoppas du får en fin påsk.

Kram

2009-04-09 @ 15:52:16
Postat av: K

Vi är evigt tacksamma för gårdagens hjälteinsats!!!

Ses på lördag!

kram på er!

2009-04-09 @ 19:10:56
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hoppas det gick bra på bilprovningen.

Jag önskar dig en riktigt Glad Påsk.

2009-04-09 @ 19:43:32
URL: http://backebo.blogg.se/
Postat av: K

Blev det inte stugan?? Vad gör ni då?

2009-04-10 @ 12:56:30
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0