På lördagsmorgonen när vi vaknade var det ju kalasväder ute! Dock blåste det som attan! Vi trotsade dock vindarna och bestämde oss för att fara ut och pimpla ute vid min farbrors stuga! Vi fick även med oss min far =) Vi packade ner lite limpmackor med ost och varm choklad *gott* och begav oss. Vi började pimpla på ett ställe där vi visste att vi skulle få fisk, men fick inte ett napp! Vi bytte då ställe och då började det nappa som bara den! Det lustiga var att det bara nappade i ett och samma hål! Hursomhelst så tror jag att det totalt blev 12 abborrar =) Dock sparade vi bara de 3 största =)

  
Pappsen på gång med fiskandet (han fick ju minsann 3 fiskar i samma drag)!
Jag och Kari (en av farbrorns hundar)

Efter fisketuren återvände vi hem till mor och far där det bjöds på jättegod middag =)! Det kändes mycket väl i ansiktet att man varit ute i solen, och man fick ju även lite färg på kinderna =)! Kvällen spenderade vi hos Henke och Tess! Vi spelade något som kallades för "Munchkin" (eller vi försökte lära oss i alla fall)! Det var faktiskt roligt, och jag vann =)! Moahaha! Nä nu ska vi inte vara såna =) Vid 02.00 åkte vi åter hemåt! 

Under söndagen slöade vi mest! Jag diskade, dammsög och plockade undan här hemma! Sambon passade på att åka iväg med en kompis och pimpla även denna dag =) Dock fick de ingen fisk =/ När de återvände hit hade jag lagat middag =) Sambal oelekkyckling med klyftpotatis i ugnen och sallad =)! Nu sitter jag bara och degar! Hoppas att ni haft en bra vecka och helg =) Samt att veckan som kommer blir kalas =)

Kram kram / Moi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0