Känner nu igen att jag måste skärpa mig på detta med uppdatering ;) Men orsaken till att jag inte uppdaterat något i veckan är att jag ju spenderat denna tid hos min bästa vän i Östersund! =)

Skulle åka iväg tidigt som skrutt på tisdagsmorgonen! Ställde väckaren kvällen innan, gick upp på morgonen, packade det sista och blev skjutsad av min älskling till busstationen! Hann åka cirka 30 minuter med bussen innan jag kikade på min lilla lapp med busstidsbyten och insåg då till min förskräckelse att jag lyckats åka iväg från stan en hel timma för sent!! Jag skulle ha åkt 05.50 men jag åkte 06.50! Förstår inte hur jag lyckades missa tiden med en hel timma!

Detta innebar då i sin tur att jag missade övergången i Umeå *jippi* -not! Nästa buss jag kunde åka med gick kl 12.05! Detta innebar att jag blev tvungen att spendera 3½ timma i Umeå varav 1½ timma då ingen affär var öppen! Köpte mig då en skvallertidning och satt och läste denna på busstationen! Till råga på detta blev bussen kl 12.05 försenad med 25 minuter vilket innebar att jag höll på att missa nästa bussbyte i Ö-vik! Hade 5 minuter på mig att hitta till nästa buss!

Tog mig dock efter många om och men fram till Ö-sund där jag möttes av min goa vän och hennes två vovvar =) Har längtat efter att träffa dom allihop! Hon har nämligen skaffat en hundvalp av rasen "Pomeranian". En helt underbar liten tik på 12 veckor som vill hälsa på allt och alla=) Hon är som en nallebjörn!

Skulle egentligen vara framme i Ö-sund kl. 14.20 men var nu framme kl 18.50! Väl hemma hos henne bjöds det på god middag =) Därefter slappandes det i soffan och vi bytte julklappar =) Ja, du läste rätt, julklappar! Vi har ju inte setts sen i juni förra året! Jag fick en jättefin vas, vilket var kalasbra då jag önskat mig just vaser =)!


Fin va =)?

Dagarna i Ö-sund var mycket trevliga! Vi åkte runt och kikade i lite djuraffärer, djurtokiga som vi är =)! Fick ju även träffa ännu en av hennes systrar =) så det var trevligt! Synd bara att det var mulet väder och småkallt de dagar jag var där! Det bjöds på mycket god mat alla kvällar, så jag hade tur jag =) Och ja vännen, jag tyckte även om fetaosten! =)

Åkte hemåt på fredagsmorgonen! Väl hemma efter drygt 8 timmar i buss (med träsmak i ändan) träffade jag min käraste på Max för lite käk =) Ingen av oss kände för att ställa sig och laga mat, och dessutom var det ju fredag ;) Kvällen blev bara lugn hemmervid med Tv-tittande och soffmys! Man hinner ju sakna varann trots att det bara var 3-4 dagar man var ifrån varann =)!

Ha de gott =)
Kram

Kommentarer
Postat av: Emi

Saknar dig vännen min!!! Så gullig=) Tror fortfarande att du bara var "artig" och åt av fetaosten skrattar Kommer aldrig att glömma din min när jag berättade vad vi skulle äta tokskrattar Nellie och Juni hälsar!! Krama om

2009-04-20 @ 14:24:23
Postat av: Anonym

Undrens tid är j förbi;) FETAOST!! DU!!jag bara gapar;))

Du verkar ha haft det kanonbra. Och nu blir det ju trevligheter i veckan också har jag hört;)

Ha de gott och fina bilder på soldyrkarna här ovan.

kram!

2009-04-20 @ 19:25:12
Postat av: K

jo det var bara jag....Kicki

2009-04-20 @ 19:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0