Har nu gått en vecka sedan senaste uppdatering *skämmes*!
Känns som att det varit så mycket som hänt, så man har inte haft tid att sitta så mycket vid datorn!
Ska försöka göra en inte allt för lång uppdatering =)

Efter jag återvänt från Ö-sund blev det till att pyssla i lägenheten med diskning, dammsugning, tvättning m.m. På onsdagen bar det av uppåt landet för att hälsa på syster, men framförallt för att fira att min systerdotter M fyllde hela 2 år =) Det var en jättetrevlig dag! Med gott fika, god tårta och en glad 2 åring =) Hon fick många fina presenter, varav ett miniatyrkök som jag och pappsen byggde ihop på torsdagsmorgonen =) Efter detta blev det en sväng på stan för att sedan återvända hemåt! Vi stannade till i Pite för att kika runt lite och då hittade jag en fin vit kofta på Gina Tricot för en bra peng =) Samt ett blå/vit randig tröja!

På fredagsförmiddag/dag sprang jag, svägerskan och lilla A på stan=) Gjorde en deal med svägerskan, som jag personligen tycker var en bra deal ;) Jag ska vara barnvakt över en natt och i utbyte fick jag en fin kofta från Vero Moda som jag har stått och sneglat på =) Inte illa!

På lördagen blev det ytterligare ett "kalas" och då var det just svägerskan som fyllde år (få se var det 24) *ler*! ;) Mycket gott fika, god tårta, trevligt sällskap och kalasbra väder =) Senare följde vi med dem på stan för lite middag, för att sedan dra med dem på discobowling, eller "cosmic bowling" som det nu kallas. Det var jätteroligt och även mina brorsdöttrar verkade ha väldigt trevligt då det spelades bra musik m.m! Efteråt åkte vi vidare till Henke och Tess för att se robinson och lite film! Vi höll alla med om att det var en vääldigt seg film! Den hade trots allt fått 8.0 av 10 i betyg *mystiskt*! Sedan bar det av hemåt efter midnatt för en god natts sömn =)

På söndagen blev det även denna dag jättebra väder! Dock tilltog vinden under eftermiddagen! Sambon kände för att åka hem till mina föräldrar och fiska lite, sagt och gjort =) Vi satt ute och pimplade nästan 2 timmar, och det blev totalt ca. 6 små abborrar som fick återvända ner i vattnet =) Efter detta vankades det grillat till middag =) Kycklingfilé och kyftpotatis i ugn =) Gott gott!

Väl hemma igen hjälpte sambon sin far att byta till sommardäck! Tanken var att vi skulle hinna fara och gymma efter detta, men gymmet stänger 20.00 och de var klara 19.20! Därför blev det faktiskt en joggingtur broarna runt! Eller rättare sagt intervallträning bestående av att jogga och gå i rask takt! Sambon blev stolt över mig att jag orkade så pass mycket, jag som aldrig springer, så de känns ju bra =) Klagade dock en hel del under tiden *haha* Jag kan lova att det känns i kroppen idag =) Men det är ju bra!

Idag ska jag sitta och jobba lite på datorn, ni får veta senare med vad =)!
Hoppas allt är bra med er! Det blev lite bildfattigt, men bilder kanske kommer upp senare =)
Ha de gott
Kram

Kommentarer
Postat av: K

Ang dealen så är jag jättenöjd jag med, har ju inte sagt hur länge hon stannar;)) Och ang min ålder så visst stämmer den;P ha de gott!

2009-04-27 @ 16:20:25
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: K

Ang dealen så är jag jättenöjd jag med, har ju inte sagt hur länge hon stannar;)) Och ang min ålder så visst stämmer den;P ha de gott!

2009-04-27 @ 16:21:10
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Stina

Åh vad roligt med en uppdatering. Är in ofta men förstår precis att tiden inte räcker till! Ska själv försöka att uppdatera min blogg senare mot kvällen kanske. Får se vilket humör jag är på. Ska även se om du inte kanske finns på msn ikväll. Försökt få kontakt ett par dagar nu :)

Hoppas allt är bra. Kram

2009-04-28 @ 07:46:29
URL: http://stinajonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0