Ja, då var man tillbaka i Sverige igen! Vi ankom torsdagsmorgon med tåg upp till de norrländska skogarna igen! Det kändes rätt skönt må jag erkänna =)

Resan ner till Gbg (där flyget som skulle ta oss till Bulgarien gick ifrån) var rätt plågsam. Vi tänkte att "-det går nog bra att åka buss och sedan x2000 ner till Göteborg för att sedan vänta 6 timmar på landvetters flygplats". Aldrig igen kan jag säga! Men man lär sig ju av sina misstag! Vi var väldigt trötta när flyget skulle lyfta!

Väl framme i Bulgarien - Nessebar, så var det tyvärr inte speciellt bra väder. Mulet, relativt kallt och blåsigt! Några få dagar framöver bjöd på blåst och svala temperaturer, men de sista dagarna var rena paradiset =)

Vi fick må bra under resan också, vilket bara de är mycket värt =) Lite shopping blev det också, några sjalar, lite andra kläder, vackra honungsburkar, kryddor m.m.

Lägger även upp lite bilder på resan som ni ser nedan =)

Ha de gott alla =)  

 
Gammal kvarnGlassbar i Bulgarien =)

Här ser ni kort på en kvarn som finns på bron över till Gamla Nessebar. Även en väldigt god glass som vi åt på en Glassbar på samma ställe =)!

PS. Har inte riktigt fått kläm på detta med blogg så jag vet att det inte ser allt för vackert ut=) DS.

Kommentarer
Postat av: K

Välkomna hem!

Såg gott ut det där!

mums...

kram!

2008-09-29 @ 21:24:45
URL: http://husetpabacken.blogg.se.
Postat av: susanne

kikar in här det är med att resa långt och ta en resa är jätte jobbigt.. grattis till examen! och välkommen till blogglivet :)

2008-09-30 @ 06:26:52
URL: http://supermamman.bloggagratis.se
Postat av: Åsa

Vacker bild på kvarnen

å glassen såg smarrig ut !!!

Ha en bra dag :-))

2008-09-30 @ 10:49:11
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: Stina

Hejsan! Vad härligt att få höra om er resa. Det var vackra bilder. Det var tråkigt att höra om vädret. Men jag hoppas att ni fick det bra ändå. Kram Stina

2008-09-30 @ 15:30:46
URL: http://stinajonsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

hej!

en sån glaSS vill jag ha när jag kommer till er.

KRAM ANNY

2008-10-02 @ 18:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0