Ja, det kanske börjar vara på tiden att jag "aktiverar" mig i bloggvärlden. Skapade bloggen för över 1 vecka sedan och har fortfarande inte lyckats ta mig tid att sätta mig ner och skriva men nu kände jag suget!

Jag ska försöka snygga till bloggen så småningom och lägga upp en massa bilder å sånt skojs, och även beskriva mig som person lite mer för ni som inte känner mig =) Kort kan jag väl säga att jag är en go och trevlig person som relativt nyligt avslutat mina högskolestudier och är nu officiellt legitimerad sjuksköterska =)
Har i sommar arbetat på ett sjukhus i de norrländska skogarna och gjorde igår officiellt min sista dag (som i själva verket var en natt) där, och det är med blandade känslor. Så hemskt som det än låter så är jag för tillfället arbetslös (förhoppningsvis kortvarigt).

Min dag idag (en solig sådan) har bestått av att träffa och hjälpa min sambos föräldrar i deras sommarstuga vid havet, sedan fick jag och sambon upp suget på att grilla, vilket blev väldigt gott =) Efter detta satt vi oss och kikade på utlandsresor, vi har nämligen planerat att åka iväg 1 vecka och ha semester med tanke på att varken han eller jag någonsin haft semester! Studier i totalt 15 år på raken, då tyckte vi att vi var väl förtjänta av en break =) Återkommer senare med resmålet, om vi nu kan bestämma oss någon gång =) I övrigt har kvällen bestått av att se film, "Forgetting Sarah Marshall" var titeln, en rolig komedi som faktiskt kan rekommenderas. Nu, med vår söta katt liggandes halvt över tangentbordet säger jag godnatt, ska bara spela lite guitar hero innan det blir till att sova =)

Ha de gott alla =) Kram!

Kommentarer
Postat av: K

Trevligt!

Ska dyka förbi här igen=))

Har hört ryktesvägen att resmålet är bestämt.

Låter bra tycker jag.

Ha en bra vecka så hörs vi och ses när alla semestrat klart;)

Kramis!

Svägerskan i skogen

2008-09-09 @ 21:37:27
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0