Ja, vad ska man säga, har varit sjuk i över 1 vecka nu och börjar bli riktigt less! Likaså gäller min sambo som dock blev förkyld för 2 dagar sedan. Halsont, snuva och hosta, nu får det vara nog!
Detta med tanke på att vi vääääldigt snart reser utomlands, till Bulgarien! Längtar väldigt mycket, men det känns tråkigt eftersom vi inte känner oss friska och man har ingen ork kvar i kroppen! Hoppas det känns bättre innan vi åker!

Jag var även ut och tjuvkikade på vad det skulle bli för väder veckan vi skulle dit...och det känns inte hoppfullt =( Enligt väderleksrapporten just nu ska det vara till 90% mulet och ev. regn. Hoppas dom har fel!

Vi försöker trots detta hålla modet uppe och se allt från den ljusa sidan =)
Nu har vi precis avnjutit en god pizza och spelat lite guitar hero! Nu ska vi börja till att packa =)

I övrigt vet jag inte om det hänt så mycket speciellt. Har min bror med familj ute i vida världen på resande fot också, hoppas att de har de soligt och bra!

Nä, nu blir det som sagt till att packa! Ha de gott =)! Tjingeling!



Visst ser det underbart ut =)? Hoppas bara att vi får någorlunda väder, håll tummarna nu!!!



Kommentarer
Postat av: K

hej gumman!

Hoppas ni har det super!

Och inget regn eller mulet väder!

Kram!

2008-09-19 @ 09:45:01
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: K

hej och välkommen hem, du har en utmaning hos mig!

Kram!

2008-09-23 @ 08:23:16
URL: http://husetpabacken.blogg.se.
Postat av: Åsa

Hoppas att ni har haft en härlig resa !

Hälsn din svägerskas (K´s)kompis :-))

2008-09-28 @ 20:34:08
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0