Go morron, eller rättare sagt god dag =)

Måste bara säga att jag håller mig till "promenadschemat" och har varit ute och gått varje dag minst en timma! Känns riktigt skönt och duktigt gjort av mig *heh*! Igår när jag var ute och gick såg jag en polisbil stå parkerad en bit utanför stan och det visade sig att det var en blottare som varit där och härjat 2 ggr under förmiddagen, dock hann karln iväg innan polisen kom dit! Huvva huvva!

Träffade min kära kusin på promenaden och vi bestämde att hon ska följa med mig nästa vecka på promenaderna då hon är ledig hela veckan, det ska bli trevligt med lite sällskap!

Min sambo var igår på anställningsintervju, trodde aldrig att han skulle komma hem! Intervjun räckte i 1½ timma!
Dock skulle han svara på en massa frågor om allt mellan himmel och jord, och sen skulle han göra två programmeringstest. Så nu väntar vi bara på att få veta om han får jobbet eller inte. Han ska även på en antsällningsintervju i Umeå till veckan, så han verkar vara eftertraktad, och de är ju bra =)!
Det är annat än vad man kan säga om mig som sjuksköterska =/ Men det löser sig nog så småningom!

Brrr vad kallt det var i morse. Det var minusgrader ute och kändes även så inne i lägenheten. 
Det märks att vi går mot vinter hörrni =)! Nu har det passerat nollsträcket och är ca 0,5 grader +, och en dimma har lagt sig över staden! Snart ska jag åka till min svägerska på lunch, och träffa mina små syskonbarn (dom är för goa dom =) så de blir trevligt! Hoppas bara dimman inte blir tjockare!

Nu har jag precis duschat och sprang sedan runt lägenheten och tog lite kort =) så här kommer en blandning av bilder!



Sussi sitter och dreglar efter fiskarna =) Lite trångt bredvid mikron?! =)


Ett litet kort på vårat mindre akvarium (110 liter)


Visst är jag rätt söt =)?


Min underbart vackra orkidé! Den har precis haft ca 10 blommor på
ena sidan och nu är det lika många knoppar på den andra sidan =)!!


En av blommorna i köksfönstret!


Den väldigt fina månadstavlan som pryder en vägg i köket!
Nu har halva oktober gått, det smäller bara till så är vi inne i november!

Ha de godis alla så hörs vi! Puss på kinden! 

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag läste igår på Skellefteå kommuns hemsida om vilka yrken som är eftertraktade. Ett av dom var sjuksköterka. Jag tror inte att dom har updaterat den på ett tag. Inte precis den sidan iaf. Tyckte bara att det var lit komiskt då det står om nedskärningar överallt. Och precis dessa yrken som kommunen har gjort nerskärningar på står det på hemsidan att dom behöver. Hoppas du finner jobb snart!

2008-10-16 @ 15:53:32
URL: http://stinajonsson.blogspot.com
Postat av: Anneli

Hej roligt att du frågar om våran katt men jag vet inte riktigt vilken ras det är. Om man ser på bilder så är han lik en turkisk angora en blågrå. Han har så mjuk päls som sällan tovar sig vilket stämmer bra in på beskrivningen av dessa. Vi har tidigare haft en katt som det var norsk skogskatt i hon hade extraklon så kallade tumvantar till tassar.

Anneli

2008-10-16 @ 21:43:34
URL: http://backebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0