Det var ett tag sen jag skrev något i bloggen märkte jag, så nu är det dags!

Förra helgen i Umeå var mycket trevlig med god mat och väldigt trevligt sällskap, tack J&S.
Vi åkte ner på lördagsmorgon och gick på stan en liten stund! Fyndade en snygg keps m.m. Ett besök på Expo kändes givet och så blev det också, där vi köpte lite glas m.m.

På kvällen blev det att åka på "Garaget" och äta, väldigt gott! Besök om ni är till umeå någon gång!http://www.garagetbbq.se/

    
  Mössan köptes på wedins accent!

Kvällen bjöd på många skratt då vi körde wii fit =) Rätt svårt men väldigt roligt var det =) S hade gjort en underbart god smörgåstårta som vi också åt av, samt en massa fika, så vi kände att efter vi spelat wii fit kunde man fika lite mer =) hehe
Tanken var att vi inte skulle stanna såå länge på söndagen, men klockan blev nog ca 16.30 innan vi var på väg hemåt!

Denna vecka har varit jobbsökarvecka för min del och min kära sambo har varit duktig och jobbat på!
Har faktiskt varit på möte om eventuellt jobb, dock kommer det i sånt fall bara bli springvikariat, men det är väl det man får räkna med =/

Nu är det äntligen fredag och vi har just avnjutit en väldigt god middag som jag själv lagat (lite får man väl skryta?) En köttgryta med potatis och sås! =) Nu väntar en myskväll i soffan. Skulle tro att det blir att titta på idol samt att se sista och sjätte delen av Irene Huss filmerna! Skoj, skoj! Nä nu ska jag dra mig vidare, lägger upp lite höstbilder från resan upp från gbg. (Korten är tagna på tåget = Svårt att få dom bra).

    
En liten udde med vackra höstfärger!             Solnedgången den 24 september!

Kommentarer
Postat av: K

Snygg keps, har själv handlat mig en, men i svart.

Blir kul att ses i morgon.

Kram!

2008-10-10 @ 22:28:13
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0