Idag har varit en långtråkig dag! Jag har inte känt för att göra nånting, har varit frusen och inte känt mig pigg. Har därför legat och läst någa kapitel i min nyinköpta bok som hittils är riktigt bra faktiskt =) Har även suttit på internet och tittat på gratis pianolektioner!
Blev jättesugen på att spela faktiskt, måste nog göra ett besök hemma hos mor och far och spela på pianot hemma =) Kanske lära sig lite jullåtar såhär innan juletider =) !

Bakade ju igår, och resultatet blev riktigt lyckat =)! Tänkte lägga upp receptet på samma gång, så här kommer det! Hoppas bara att det är läsbart och inte blev för smått =) I sådant fall får ni säga till så skickar jag receptet till den som vill ha det =) 

 



Så här såg det ut innan gräddningen!


Under gräddningen...


...och efter gräddning =)
Glömde ta kort när jag var färdig, tog därför fram en bit från frysen =)

Imorgon, fredag, ska jag få besök av min mor och faster på förmiddagen, så det ska bli trevligt =) Sedan ska kvällen spenderas hos "svärföräldrarna" då vi blivit bjudna på allhelgonamiddag =) Ska bli gott och trevligt!
Tjingeling för nu =)


Kommentarer
Postat av: K

Den kakan är god.

Fina kort!



ha en trevlig helg!

Kram!

2008-10-31 @ 09:50:53
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0