Idag har inte varit en alltför aktiv dag! Men det kan ju vara skönt med sådana dagar också! Har varit ute på en liten promenad samt varit en sväng på ICA. Hade inte nog med kyckling till middagen upptäckte jag!

Hittade även denna bok där, som jag tycker verkar väldigt bra =)!

 
Marian Keyes - Är det någon där?

Någon som läst denna bok =)?

Imorgon bär det av till Umeå, ska passa på att följa min sambo ner då han ska på sin andra anställningsintervju! När han varit på denna ska vi gå en sväng på stan och börja köpa lite julklappar! *Längtar* Tänk att få rå om sambon en vanlig vardag, det är inte illa de =)

Via min vän Stinas blogg fann jag en tävling om att vinna en jättefin necessär.
Retro Elephant heter bloggen, gå in även du och var med och tävla! Här har ni länken:

Retro Elephant



Det var allt för denna gång =) Nu blir det nog lite tv-tittande och
kanske en kopp te med en god mjuk macka =)
Ha de gott alla fina människor där ute =)!
Kram!

Kommentarer
Postat av: kapten zonk

Hej Skogskatten! kapten zonk här..fd bolidenbo förresten, kan tro att du vet vem jag är om du får lite mer ledtrådar..de kan du hitta på URLen.



Nåväl, det var ju inte det jag egentligen skulle skriva utan att jag inte har läst just den Marian Keyes-boken, men däremot "Vattenmelonen", "Sushi för nybörjare", "En oväntad semester", "När Lucy Sullivan skulle gifta sig" och "Tankar från sängkanten".



Marian lockar fram många skratt som bottnar i ett igenkännande...det är kul! Så har du inte börjat på "Är det någon där" så börja med glädje!



2008-10-25 @ 15:17:02
URL: http://kaptenzonk.wordpress.com/about/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0