Det är inte klokt vad en helg kan gå fort! Tiden bara springer iväg vissa dagar, medans den står helt stilla andra dagar! I fredags var jag som sagt med min mor och far till Umeå!
En mycket trevlig dag med god lunch och en snabb sväng på stan! Har nog eventuellt hittat lite eventuella julklappar där! Min kära sambo ska på anställningsintervju nu till veckan, så då blir det åter igen en resa till Umeå =) Men det gör ingenting för min del!
Då ska vi även springa litegrann på stan och smått börja köpa julklappar, skoj skoj =)!

Senare under fredagskvällen blev vi bjudna på pizza som var mycket god =)!
Efter denna goda pizza blev det tv-soffan som gällde, och vi kikade lite på idol m.m.
Så kort och gott en mycket trevlig fredag =)

Igår var det en solig men kall dag =) Denna spenderade vi genom att ta en promenad in till stan för att träffa min sambos föräldrar samt att gå och fika tilsammans=)
Mycket gott och trevligt! Senare bjöd vi hem dem på middag som blev
kycklingkebab i pitabröd med sallad och kebabsås, dvs. den egentliga fredagsmiddan =)

Förmiddagen idag har vi ägnat åt att städa något, dra kabellister m.m.
Senare åkte vi till min sambos mormor och morfar för att hälsa på, samt att visa bilderna från våran resa till Bulgarien! Det roliga är att hans mormor och morfar hade besökt exakt samma resmål för cirka 20 år sedan =) Häftigt!


En av de många vackra blommor som finns i Bulgarien!

Nu har jag precis skickat iväg min sambo på bio med en kompis, "Max Thayne" tror jag den hette! Själv sitter jag här och bloggar lite, men ska nog sätta mig en stund och spela lite "The sims 2 - Apartment life". Det är rätt roligt att spela the sims när man inte spelat det på ett tag! =)

Det märks att det blir allt kallare temperaturer ute *hurvens*.
Men man längtar likafullt efter snön ändå =)

Väljer trots denna kyla att lägga upp lite foton från i sommar, på diverse blomster =)
Kändes så härligt att få se på lite sommarbilder igen!











En liten fluga på lupinen =)






Hoppas ni alla haft en bra helg? för det har jag haft =)!
Tjingeling och puss =)

Kommentarer
Postat av: K

Underbart vackra bilder!

Vi har grillat korv i öppna spisen ikväll, hög mysfaktor!!

Kram!

2008-10-19 @ 19:28:10
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Stina

Hejsan- Du verkar ha haft full rulle som vanligt. Missade dig på msn lå och sov. Jag har ju ingen precis nega bra kamera. Men den duger antar jag, det är en Canon IXUS 60. Men en dag ska jag skaffa mig en systemkamera hade jag tänkt. Vad har du för kamera? Kram

2008-10-19 @ 20:55:53
URL: http://stinajonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0