Ja då har vecka 43 startat, tiden går!

Idag har det varit en relativt seg dag! Har inte känt mig riktigt kry, med huvudvärk och har känt mig frussen! Jag har trots allt kunnat uträtta några saker under dagen! Började med att plita ner en ny matlista för denna vecka =) Denna ser ni nedan =)

V. 43:s krubb =) :

Måndag: Köttfärssås och spagetti + grönsaker
Tisdag: Chilikryddad korvgryta med vitlökskryddat potatismos + grönsaker
Onsdag: Spicy chicken på "tacos-vis" med grönsaker, tortilliabröd, creme fraiche m.m
Torsdag: Plättar med sylt och grädde
Fredag: Chili-Curry-köttfärs med ris + skivad banan, salta jordnötter och sallad

När jag hade skrivit ner denna matlista gick jag på ICA och handlade det som behövdes! Glömde dock min rabatt som snart går ut. MÅSTE komma ihåg den nästa gång! Kikade även in på tomtestan på blomsterlandet! Var riktigt härligt att se alla dessa julsaker och höra på julmusiken =) Gick där och strosade ett tag och började känna en go´ julstämning, men sedan insåg jag att det faktiskt bara är oktober månad än (dock snart november)! =)

Jag tycker julen är bland det bästa som finns på året =) Man får sitta inne och tända ljus, kura ihop i tv-soffan med en kopp te och känna denna julstämning och gemenskap =) Längtar redan till man får börja julstöka =)!

Tänkte jag skulle lägga upp en liten bild på dom färdigbyggda högtalarna som min sambo byggt from scratch!


Visst blev dom fina? =)

Här kommer även en väldans blandning av bilder jag hittat på datorn =)


Ännu en bild på vår katt =) Hon ligger på en stol som min
morfar gjort! Den har rustats upp och klätts om av min
svägerska =)


Här är en bild på en av honungsburkarna vi köpte i Bulgarien!


Här är en av våra större malar i akvariet =)


En kopp som ursprungligen varit morfar och mormors!
Har även en likadan i gult! Tycker dom är riktigt läckra =)


Ett litet mjukishjärta jag köpte till min älskling
för ett bra tag sen! Den säger till och med "I love you"!
Min älskling och jag har varit tilsammans i 4 år nu =)

Idag har jag även har även betalat en del räkningar, aldrig kul men något som måste göras!

Nu är det dags att dra sig vidare =) Ha de gott alla sötnosar där ute!
Hugs and kisses!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jäklar 4 år. Det är ju länge. Har det gått så lång tid. Det känns som om det var igår vi tog studenten. Men det är starkt gjort av er. Kram

2008-10-21 @ 12:16:02
URL: http://stinajonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0