Måndag eftermiddag har anlänt! Idag har jag städat lite här hemma i lägenheten för att sedan (tro det eller ej) få upp suget på att träna! =) Jag letade efter en pilatesskiva som jag bränt ut för länge sedan, men för jäves. Letade mig less! Så jag fann några övningar på nätet man enkelt gör i hemma! Känns nästan som jag sträckt en av mina triceps=)
Men det är ju bra att det känns att man gjort något! Tur att min sambo har hantlar, det underlättar så mycket, så slipper man stå med ett mjölkpaket eller dylikt och träna sina armar =P

                                                  
          


Så nu har jag tränat cirka 40 minuter och under denna tid kan jag lova att katten såg konfunderad ut! Hon funderade över vad jag riktigt gjorde. Men sen ville hon även vara med när jag låg där och krälade på golvet, men hon var mest intresserad av att busa =) Nu har jag precis hunnit ta mig en dusch! Så nu bär det iväg på ICA för att handla för denna vecka =) Har även hunnit göra en matlista för veckan här på förmiddagen!
Den ser ut såhär:


                             


Jag tror att det bara blev nya recept denna vecka, men det kan ju vara trevligt om någon av dom blir en favorit =)  Jaja, nog om detta! Återkommer kanske senare ikväll eller imorgon med helgens händelser =) Ha de gott =)!
Kram

Kommentarer
Postat av: Retro Elephant

Hej på dig! Visst får du beställa Retro Elephant produkter av mig. Kontakta mig på min mail: [email protected]

På bloggen hittar du olika modeller jag syr, tyg är givetvis valfritt. HAr du andra önskemål (sådant som du inte set på bloggen) så kan du alltid berätta så ser vi om jag kan fixa :)



Väntar på ditt mail :)



Mvh: Lina

2008-10-27 @ 15:02:00
URL: http://www.retroelephant.com
Postat av: Stina

Hejsan! Härligt att höra att nån av oss är duktiga och tränar. Jag tränar mest hjärnan ;)

Du som är så duktig i köket hur får man sina kycklingfilér att inte bli så torra när man steker dom i stekpannan?

Kram

2008-10-27 @ 17:11:15
URL: http://stinajonsson.blogspot.com
Postat av: Marias kakburk

Kul att du vill vara med och tävla, lycka till:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0